×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نه تنها از دنیا عقب نیستیم، یک فاز هم جلوتریم

نه تنها از دنیا عقب نیستیم، یک فاز هم جلوتریم، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه؛ از دنیا عقب نیستیم و حتی در این پیچ تاریخی جمهوری اسلامی ایران، یک فاز هم جلوتر از دیگران است.

جلسه شورای اداری استان فارس، در حالی برگزار شد که این جلسه نیز مانند دیگر جلسات چند روز اخیر، تحت تاثیر حادثه ناگوار هفته قبل، برای بالگرد رئیس جمهور و شهادت وی و همراهان وی بود، این را می شد از همان بدو ورود و جو حاکم بر جلسه دریافت، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، با اشاره به برخی خصایل اخلاقی شهید آیت الله رئیسی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر، با بیان این مطلب، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میدان خدمت، با وجود مصیبت سنگین، نشان دهنده این است که مسئولان پای کار خدمت‌رسانی به مردم محکم ایستاده‌اند‌؛ دشمنان اسلام و ایران، ناامید و سرافکنده شده اند از اینکه هر تلاشی که می‌کنند، نتیجه عکس می دهد و این نتیجه‌اش جز سربلندی ملت ما نیست.

آیت ا.. لطف ا.. دژکام، افزود: هر کسی به طریقی از دنیا می رود، اما عالمان در لحظه عروجشان، نظر به وجه‌ا… می‌کنند و در واقع شهیدان هم نظر به وجه‌ا… می‌کنند و این نوع مرگ، آنقدر سطحش بالاست که ارزش دارد که انسان با ذوق و شوق به سمت آنها برود.

وی، تصریح کرد: اگر اجل نوشته شده نبود، یک لحظه جان افراد آگاه در بدنشان نمی‌ماند و به شوق دیدن حضرت حق، پرواز می‌کردند.

امام جمعه شیراز، با اشاره به این فرمایش امیرمؤمنان که می فرمود (در شرایط عادی معلوم نمی‌شود که هر مدیری تا چه میزان جوهر دارد، اما در شرایط استثنایی این جوهر آشکار می‌شود)، گفت: در روزهایی که در حال سپری است، تک تک ما باید حواسمان باشد که هر چه داریم باید برای خدمت به اسلام، به میدان بیاوریم، چرا که خیلی ها نشسته‌اند تا بگویند، اینها نمی‌توانند کشور را اداره کنند.

وی، ادامه داد: امروز دانشجویان آمریکایی تا ژاپنی، متوجه حقانیت گفتمان ما شده‌اند و مسلما آنچه ما می‌گوییم، حق است، گفتمان ما، گفتمان حق است و همه متوجه شده‌اند. نماینده ولی فقیه در استان فارس، گفت: این در حالی است که نه تنها از دنیا عقب نیستیم، بلکه در این پیچ تاریخی، ما یک فاز جلوتریم و نشان دادیم جمهوری اسلامی ایران، میدان تجربه عملی سخنان حق شده است.

وی، با انتقاد از فراموش کردن آخرت، توسط برخی و نفوذ تفکرات غرب گرایان در شیوه های مدیریتی، گفت: بسیاری از چیز‌هایی که در شرایط عادی، جایز شمرده می‌شود، اکنون جایز نیست و باید روی این مسائل کار کنیم، امروز آماده می‌شویم، برای یک امتحان بزرگ و جایزه مدیر خوب، خود بهشت است.

☆در انتخابات آتی مردم به فردی رای دهند که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد

رییس کل دادگستری فارس، هم به عنوان دیگر سخنران این جلسه، با تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش، گفت: شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری مردمی و مردمدار بود که در راه خدمت، شب و روز نمی شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، افزود: در انتخابات آتی، مردم به فردی رای دهند که ادامه دهنده راه شهید رییسی که همواره در مسیر خدمت گام بر می داشت، باشد.

وی، ادامه داد: مجموعه دستگاه قضایی استان، در مسیر خدمت به مردم، در کنار دستگاه های اجرایی استان، خواهد بود و همه تلاش خود را خواهیم کرد که راه را برای حل مشکلات مردم، هموارتر کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true