×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نِق نه، نَقد آری

به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار ” فارس اگاه ” ، از نقد و انتقاد منصفانه، ناراحت نمی‌شویم چرا که نقدکنندگان یا دلسوز من و یا دلسوز شهر هستند. رئیس شورای شهر شیراز، در نشست هم اندیشی با خبرنگاران فعال در حوزه شورای شهر شیراز، با بیان این مطلب گفت: من هیچگاه از نقد و انتقاد، ناراحت نمی‌شوم و برعکس به شدت کسانی را که نقد می‌کنند، دوست دارم، چون می‌دانم آنها یا دلسوز من هستند و یا دلسوز شهر و به همین دلیل هم در برخی موارد حساسیت بیشتری دارند.سید ابراهیم حسینی، با اشاره به اینکه این نشست، یک نشست خبری نیست بلکه یک نشست هم اندیشی است، بر استمرار ارتباط خبرنگاران با حوزه مدیریت شهری، تاکید کرد و ادامه داد: هدف ما، تنها استفاده از نقطه نظرات خبرنگاران، در راستای اداره بهتر شهر است و امیدواریم این جلسه ها، به سمتی برود که هم شما راضی باشید و هم موارد مطرح شده به درد کار ما بخورد.

وی، خواستار صراحت خبرنگاران در انعکاس نقطه نظراتشان، در خصوص مشکلات شهر شد و گفت: شما هر چه انتقاد کنید، من سر سوزنی متعرض شما نمی‌شوم، نقد کنید، محکم و منصفانه، نقد کنید و کوتاه هم نیایید اما اگر در نقد، اطلاعات اشتباه و غلط آمد، بار اول و دوم شاید عکس العملی نباشد اما در صورت تکرار اشتباه، شرمنده شما خواهیم شد.

حسینی، خطاب به خبرنگاران، اظهار داشت: شما باید بدانید وظیفه تان چیست؟!، دوست داریم ارتباط ما با رسانه، دوستانه باشد و برای دستیابی به ید واحد برای توسعه شهر، نیازمند هم‌افزایی و هم‌فکری هستیم  در این ارتباط، باید رعایت حال جامعه را کرد تا مبادا نقد ما، جامعه را ملتهب کند و بدانیم که نَقد با نِق، فرق دارد.

*در انجام وظیفه‌تان با هیچکس تعارف نکنید

وی، با اشاره به اینکه منعی برای حضور خبرنگاران در جلسات کمیسیونها، وجود ندارد، گفت: یکی نقد می‌کند، یکی نق می‌زند، نق، اعصاب را خورد می‌کند، در این بین، وقتی نقد، کارشناسی شده است در انجام وظیفه‌تان با هیچکس تعارف نکنید.رئیس شورای شهر شیراز، گفت: با توجه به تیم مالی خوب شهرداری، امروز ما، هیچ مشکل مالی برای تامین نیازهای شهر نداریم اما اینکه این پولها را کجا و خرج چه چیزی کنیم، این اولویت ماست.حسینی، گفت: امروز مهمترین بخشی که باید به آن توجه داشت، ارتقای فرهنگ شهروندی و مهمترین وظیفه ما، تربیت شهروند تراز، است و رسانه، رکن اصلی تربیت شهروندان تراز است و مهمترین وظیفه ما، به عنوان مدیریت شهر، این است که شهروند خوب تربیت کنیم. وی، اظهار داشت: در همین راستا به عنوان مثال برای حل معضل ترافیک، رعایت فرهنگ حمل و نقل و استفاده از حمل و نقل عمومی، دستور کار ما افزایش زیرساختهای حمل و نقل عمومی است که در این راستا، تامین حدود ۵۰۰ اتوبوس جدید در دستور کار شهرداری قرار دارد. گفتنی است در این جلسه، تعدادی از خبرنگاران حاضر به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص اداره بهتر شهر، پرداختند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true