×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار برنامه جهانی غذا درباره توقف فعالیت نانوایی‌ها در غزه

هشدار برنامه جهانی غذا درباره توقف فعالیت نانوایی‌ها در غزه، سخنگوی برنامه جهانی غذا هشدار داد به دلیل کمبود سوخت، فعالیت نانوایی‌ها در غزه با مشکل مواجه و فعالیت تعداد زیادی از نانوایی‌ها متوقف شده است.

 

به گزارش فارس آگاه، سخنگوی برنامه جهانی غذا روز سه شنبه هشدار داد که کمبود سوخت در غزه، بزرگترین چالشی است که با آن مواجه هستند.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «کمبود سوخت و آب بهداشتی، فعالیت نانوایی‌ها در غزه را با مشکل مواجه کرده و تا پیش از این با ۲۳ نانوایی در غزه همکاری می‌کردیم، اما الان فقط یک نانوایی وجود دارد».

سخنگوی برنامه جهانی غذا اضافه کرد: «در حال حاضر در شرایط بسیار سختی در غزه فعالیت داریم و به دلیل قطع و وصل شدن ارتباطات، هرج و مرج ایجاد شده است».

وی در ادامه گفت: «بحران غزه، از سخت‌ترین بحران‌های جهانی است که با آن مواجه هستیم».

جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه به حدی رسیده است که بر اساس آخرین آمار روزانه ۱۶۰ کودک در غزه شهید می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» گزارش‌های وزارت بهداشت فلسطین نشان داد که روزانه حدود ۱۶۰ کودک در غزه در جریان حملات صهیونیست‌ها کشته می‌شوند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر سه شنبه اعلام کرد که شمار تلفات حملات رژیم اسرائیل در غزه به ۱۰۳۲۸ نفر از جمله ۴۲۳۷ کودک و ۲۷۱۹ زن رسیده است.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، اعلام کرد که در سایه بمباران بی‌سابقه و مستمر رژیم صهیونیستب به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین هر ده دقیقه در نوار غزه، یک کودک فلسطینی به شهادت می‌رسد و دو کودک دیگر مجروح می‌شوند.

آنروا طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، در روز دوشنبه (۶ نوامبر)، تاکید کرد که این آمار در بحبوحه جنگی است که اشغالگران اسرائیل برای سی و یکمین روز متوالی علیه نوار غزه و مردم آن ادامه می‌دهند.

به نقل از صدا و سیما، آنروا در ادامه با اشاره به این‌که «حفاظت از غیرنظامیان در جریان این درگیری‌ها نه یک آرزو یا یک هدف ایده‌آل، که یک وظیفه و تعهد در قبال بشریت مشترک است»، بر «ضرورت حفاظت از غیرنظامیان در هر کجا که هستند» تاکید کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true