×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار تعزیرات حکومتی به شرکت‌های هواپیمایی متخلف در نوروز

 

به گزارش فارس آگاه به نقل از  تجارت ۱۰۰، با توجه به قرار گرفتن در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز رفته رفته سفر‌های مردم افزایش پیدا می‌کند و بازار خرید و فروش بلیط هواپیما رونق پیدا می‌کند.

در روز‌های اخیر مسافران تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ بابت خرید بلیط پرواز، سردرگم و خسته شده‌اند و از کمبود بلیط هواپیما و افزایش سرسام آور بلیط در برخی مسیر‌ها گلایه دارند.

پیش‌تر سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نایاب شدن بلیط هواپیما در برخی مسیر‌های پروازی را عدم تناسب عرضه و تقاضا عنوان کرده بود، اما مسئولین نظارتی یکی از علت‌های این موضوع را تخلف شرکت‌های هواپیمایی و مراکز فروش بلیط هواپیما عنوان می‌کنند.

موضوع کمبود و گرانی بلیط هواپیما را از مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران پیگیری کردیم.

احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای اکثر دفاتر فروش آنلاین بلیط هواپیما که تخلف داشتند پرونده تشکیل شده است و رای برخی از پرونده‌ها قطعی شده و برخی در حال رسیدگی و برخی در شعب بدوی و تجدیدنظر است.

جعفری نسب گفت: یکی از نظارت‌های ویژه تعزیرات در نوروز هم نظارت بر فروش بلیط هواپیما است و به شرکت‌های هواپیمایی هشدار می‌دهم که مراقب مصوبات باشند و آنها را رعایت کنند، زیرا عدم رعایت مصوبات منجر به تشکیل پرونده، برخورد و حتی پلمب خواهد شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه فروش بلیط چارتری ممنوع است گفت: این موضوع را سازمان هواپیمایی اعلام کرده است و متخلفینی که تخلف خود را در عید نوروز تکرار کنند قطعا دفتر مرکزی آنها پلمب خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true