×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش کرملین به سخن ترامپ درباره ترس روسیه و چین از او

واکنش کرملین به سخن ترامپ درباره ترس روسیه و چین از او، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به سخن دونالد ترامپ مبنی بر اینکه دیگر کشور‌ها از جمله روسیه و چین از وی می‌ترسیدند گفت: این اظهارات، با هدف جلب نظر مخاطبان آمریکایی مطرح شده است و مصرف داخلی دارد.

 

به گزارش فارس آگاه، دیمیتری پسکوف روز جمعه در نشستی خبری افزود: در جریان مبارزات انتخاباتی آمریکا، نامزد‌ها اظهارات مختلفی را بیان می‌کنند و همراه با عباراتی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند بشنوند.

پیش از این، ترامپ مدعی شده بود که در دوران ریاست جمهوری او (از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ میلادی)، کشور‌های دیگر، از جمله روسیه و چین، از او “ترس” داشتند، “بنابراین همه جا صلح بود. ”
ترامپ موافقت خود را با نامزدی از حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، اعلام کرده است.

در دوران ترامپ، تنش بود، اما گفت و گوی روسیه و آمریکا برقرار بود

سخنگوی کرملین در ادامه اظهار داشت: دوره‌ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود با تناقضات و تنش‌های قابل توجهی همراه بود، اما گفتگو بین آمریکا و روسیه وجود داشت.
وی افزود: در دوران ریاست جمهوری ترامپ تنش‌های زیادی وجود داشت، اما حداقل برقراری گفتگو‌ها او را از رؤسای جمهور قبل و بعد از وی متمایز می‌کند.

بدون گفتگو در دولت بایدن

به نقل از صدا و سیما، پسکوف همچنین اظهار داشت: عملاً هیچ گفت و گویی بین مسکو و واشنگتن در دولت کنونی آمریکا (به ریاست‌جمهوری بایدن) وجود ندارد.
وی ادامه داد: ارتباطات مقطعی وجود دارد که به سختی می‌توان آنها را گفتگو نامید. وی مشخص نکرد که این ارتباطات در چه کانال‌هایی انجام می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true