×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
ورزش و جوانان فارس ۵ گزینه برای انتخاب سرپرستی هیات فوتبال معرفی کرد

ورزش و جوانان فارس ۵ گزینه برای انتخاب سرپرستی هیات فوتبال معرفی کرد، مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه فوتبال فارس نیاز دارد تا هر چه سریعتر به مسیر آرامش  و قانون بازگردد گفت:‌ با حکم  قطعی دادگاه و واحد حقوقی و ‌ بازرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس حساب مالی هیات فوتبال فارس بسته شد ، برای معرفی سرپرست جدید هیات فوتبال فارس ۵ نفر به فدراسیون فوتبال معرفی شدند. انتخابات هیات فوتبال فارس از سوی دادگاه باطل و در دادگاه تجدیدنظر نیزحکم قطعی صادر شد.با توجه به وجود شاکی خصوصی و نداشتن مدارک معتبر و لازم از سوی رئیس این هیات ، دادگاه حکم بر ابطال انتخابات داد.

وی اضافه کرد: ‌به رییس سابق هیات فوتبال فارس ابلاغ شده که تمام فعالیت های خود را متوقف کند و از هرگونه نقل و انتقال مالی خوداری نماید.

پنج نفر برای سرپرستی معرفی شدند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه پنج نفر به عنوان سرپرست هیات فوتبال فارس به رییس فدراسیون معرفی شده اند افزود: از بین آنها یک نفر انتخاب می شود ، حدود یک هفته است افرادی دارای سوابق مدیریتی و ریاست به فدراسیون فوتبال معرفی شده اند اما هیچ کدام تمایلی به کاندیدا شدن ریاست هیات ندارند.

منتظر رییس فدراسیون هستیم

این مقام مسئول تاکید کرد: ‌امیدوارم هر چه زودتر رییس فدراسیون گزینه مورد نظر خود را از بین این نفرات انتخاب و معرفی تا شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی رییس جدید هیات فوتبال فارس فراهم شود تا آرامش بیشتری در فوتبال فارس بر قرار شود.

حاشیه های فوتبال فارس از کجا کلید خورد ؟

به گزارش خبرنگار فارس اگاه ، در سال گذشته زمانی که فراخوان برای ثبت نام ریاست هیات فوتبال زده شد بیش از۱۰ نفر ثبت نام کردند و بررسی مدارک داوطلبان نیز توسط کمیته سه نفره هیات فوتبال آغاز و صلاحیت یکی ازکاندیدا به نام حمیدرضا زارعی به دلیل نداشتن پنج سال سابقه مدیریتی رد شد. از آنجا که این شخص چندین سال در تیم ملی فوتبال ساحلی سابقه داشته به فدراسیون فوتبال اعتراض کرد و اعتراض او مورد تایید قرار گرفت که می تواند به عنوان کاندیدا در انتخابات هیات شرکت کند اما این پایان ماجرا نبود.

مجمع پر حاشیه

دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ زمان برگزاری مجمع انتخابی نیز با حاشیه دنبال شد چرا که اجازه ندادند حمید رضا زارعی به عنوان کاندیدا شرکت کند و ساعت ها پشت در محل برگزاری مجمع ماند و جالب اینکه برای حضور این شخص در مجمع از اعضا رای گرفتند که این اقدام هم چیز جدیدی بود و اکثریت رای بر عدم حضور زارعی دادند و انتخاب هم برگزار و در نهایت حسین قنبری با اکثریت آرا به ریاست هیات انتخاب اما کار به شکایت در دادگاه کشیده شد.

افشای فایل صوتی

ابتدا زارع در برنامه زنده فوتبال برتر دست به افشاگری زد و گفت: رییس سابق هیات فوتبال فارس برای تایید مدارک من درخواست رشوه کرده و فایل صوتی بین این دو نفر پخش شد.

ورود دادستان عمومی و انقلاب شیراز به ماجرای رشوه

پس از افشای فایل صوتی، دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ دادستان عمومی و انقلاب شیراز در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیأت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیأت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص و ارجاع آن به دادسرا خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه پس از انتشار این مکالمه صوتی دستورات لازم به ضابطین جهت بررسی موضوع و گزارش به مرجع قضایی صادر شد گفت: پس از دریافت گزارش پلیس اطلاعات و امنیت فراجا استان فارس پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شد.

ادامه ماجرا

حمیدرضا زارعی پس از ماجرای فایل صوتی این بار از نداشتن مدارک کافی رییس جدید هیات فوتبال شکایت کرد و پرونده ای هم در دادگاه تشیکل گردید و رای برابطال انتخابات هیات فوتبال صادر شد و اول شهرماه سال جاری هم شعبه ۲۵ دادگاه تجدید نظر ابطال انتخابات هیات فارس را تایید کرد. متعاقبت این حکم هم مدیرکل ورزش و جوانان فارس همانگونه که اشاره شد پنج نفر را به عنوان سرپرست به فدراسیون معرفی کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true