×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۹ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وعده های کاندیداها را مثل یک سند در یک سامانه در دسترس مردم ثبت کنید

وعده های کاندیداها را مثل یک سند در یک سامانه در دسترس مردم ثبت کنید، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس آگاه ، بصيرت همه اش شناخت دشمن نيست، شناخت درست صف خودی هم جزئی از آن بصيرت است.

عضو شورای شهر شیراز، با بیان این مطلب در نطق پیش از دستور خود در جلسه صحن علنی این هفته شورای شهر، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و برخی از فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص شرکت حد اکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، گفت: توصیه من، این است که رای خود را به كساني معطوف كنيم كه دين و اخلاق را مد نظر قرار داده و احساس مسئوليتی عميق، از ورود به قوه مقننه دارند ، به كسانی كه مرزبندی خود با دشمن را روشن نموده اند، به آنها كه مصالح كلی نظام را به مصالح منطقه ای ترجيح می دهند، به آنها كه اهل صبر و بصيرت اند، فساد ستيزند و اهل ساده زيستی و دور از اشرافي گري هستند.

مهدی طاهری، افزود: كساني كه توجه واقعی و نه شعاری به مقام و منزلت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي داشته باشند.

وی، در ادامه اظهار داشت: به جوانان انقلابی اهل رسانه و بسيج مجازی، پيشنهاد مي کنم تا سامانه ای را راه اندازی نمايند که هر کاندیدا، تمامی وعده هایش را چونان سندی در آن، ثبت و ضبط نمايد و همواره در دسترس موکلین اش باشد، چرا که به اعتقاد حقير، بهترین معیار نزد مردم، عهد به وعده هاست .

طاهری، گفت: مجلس شورای اسلامی، به فرموده امام خوبی ها، عصاره همه فضائل ملت ایران است. یعنی جايگاه رفیعی که فضيلت های ملت شريف و كهن ما در آن، خلاصه شده است. آيا كسانی كه خود را وارد عرصه اين رقابت نموده‌اند، آماده‌ی امانتداری خصائص و فضايل اين ملت بزرگ، صبور و رنج كشيده هستند؟

وی، تصریح کرد: توصیه ای مشفقانه به برادران و خواهران محترمی كه كانديدای ورود به مجلس شده اند، دارم و شما را بخدا سوگند می دهم، اگر به قدرت صندلی های مجلس مي انديشيد که سخت در اشتباهید، زیرا در حقیقت آن کرسی، چیزی جز جایگاه زحمت، مجاهدت، نوکری و خدمت به مردم نیست، فلذا عاجزانه استدعا دارم، مایلان به قدرت، دست از اين گناه كبيره بردارند و خود و مردم نجيب مان را از هم اكنون از شر تفكر شيطانی تان آزاد كنيد كه برای همين نيت خيرتان، ان شا ا… راهی بهشت برين خواهيد شد.

عضو شورای شهر شیراز، اظهار داشت: فضای مدیریتی امروز شيراز، آلوده به مباحثاتي است كه بیش از حد، سياست زده است. آلودگی از جنسی كه دخلی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارد. گويی برخی دعواها، حيدری نعمتی شده اند. توان های منفردِ ارزشمندی كه ميل به اجماع ندارند.

طاهری، گفت: معتقدم براي وقوع آن اجماع طيبه و آرمانی انقلاب اسلامی، «توبه سياسي» اولين گام جهاد در اين مسير پر بهجت است.

وی، اظهار داشت: بصيرت همه اش شناخت دشمن نيست، شناخت درست صف خودي هم جزئي از آن بصيرت است كه اتفاقاً وظيفه اولیه ما، صيانت از اندوخته صف خودی ها است. بصیرت، گاهی تشخیص بین دو تکلیف است.

طاهری، گفت: اگر اجازه دهيد، نخستين تواب اين نهضت توبه كنندگان اصلاح ذات البین، اين برادر سراپا تقصيرتان باشد. از خطاها و ضعف های يكديگر بگذریم و همه وجودمان را برای آن اجماع بزرگ بگذاریم، برای ید واحد شدن؛ وگرنه راه سعادت را که اصلاح ذات البین است، نخواهیم پیمود و خدا نکند که در برابر امام زمان مان، سرافکنده حاضر شویم.

عضو شورای شهر شیراز، گفت: انتخابات پيش رو، بيش از حد تصورمان، سرنوشت ساز است و دلسوزانه به مردم مقاوم، صبور و نجيب‌مان که جهانی نظاره گر آنهاست، عرض كنم، به بزرگواریتان همه كوتاهی ها و قصورها را به دردهای دل مادران شهيد داده و رنج بي پايان جانبازان مان ببخشيد که هر چه خیر در این سرزمین داریم، از آن فداکاری ها و ایثارهای خونبار است، وگرنه ما جز نقص و عذر چه داریم؟ ما اين راه سخت را به سادگي نيامده ايم، تا به رايگان، آينده پرهیمنه و درخشان نظام را به حريف قسم خورده مان، در این واپسین گام های مانده به قله، واگذار كنيم.

وی، با اشاره به صدور احكام مشاوران شهردار شيراز، اضافه کرد: از اين اقدام پسندیده شهردار، عميقا استقبال مي كنم، لیکن به حضور ايشان تاکید دارم تا مشاوران خود را از بين افرادي انتخاب نمايند كه هم صاحب دانش وافی و البته بالاتر از سطح كاركنان هم حرفه ی خود در شهرداری بوده و هم دارای تجربه کافی در حوزه های مطلوب نظر در مديريت شهری باشند.

وی، تصریح کرد: از طرف ديگر و به منظور حفظ شان و جايگاه نظارتي اعضای محترم شورا، به نظر اين حقير، شایسته تر این است که از صدور احكام مشاوره براي اعضای شورا و يا افرادي كه نسبت فاميلی با اعضای محترم شورا دارند، خودداری شود.

طاهری، در پایان سخنان خود، با اشاره به هدیه هفته گذشته سازمان  آتش نشانی و اهدای يك عدد كوله پشتی امدادی به همراه تجهيزات مربوطه به اعضای شورا از شهرداری، خواست ظرف همين هفته رقم دقيق هزينه آنرا به نرخ روز و آزاد، اعلام نمايند، تا مبلغ آن، توسط اعضا به حساب رد ديون شهرداري شيراز، واريز شود و اگر این امکان پذیر نیست، آنرا عينا به سازمان آتش نشانی، عودت نمایند تا مبادا تبدیل به سوژه رسانه ای شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true