×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پاسداشت مدیریت شهر از پرستاران صبور یادگاران دفاع مقدس

جلال الدین عرفانی-فارس آگاه
نماینده ولی فقیه در استان فارس وامام جمعه شیراز، در مراسم تجلیل از همسران جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، تحت عنوان (پرستاران صبور) که به همت شهرداری شیراز، برگزار شده بود، با اشاره به پویش( حریفت منم) و اعلام آمادگی برای مبارزه با اسراییل، گفت: نزدیک به ۹ میلیون نفر، برای مبارزه با اسراییل، اعلام آمادگی کردند که این، حاصل ایستادگی و مقاومت چهل ساله جانبازان و ایثارگران است.
آیت‌ا… لطف‌ا… دژکام، افزود: از اینکه امروز در جمع شما ایثارگران، حضور دارم بسیار خوشحالم و احساس رضایت می کنم.
وی، با بیان اینکه برای آزادی فلسطینیان و آزادی قدس، از ابتدای انقلاب تاکنون، نزدیک به سیصد هزار شهید و چندین برابر این عدد جانباز داده ایم، خطاب به همسران جانبازان، اظهار داشت: این ایستادگی و مقاومت شما، قابل تقدیر است و امروز، وظیفه مردم و مسئولین، قدردانی و حمایت از شما ایثارگران است.
امام جمعه شیراز، با بیان اینکه ایران، پیشگام حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و این موضوع را فلسطینیان نیز قبول دارند، اظهار داشت: امروز، وظیفه ما نسبت به آن زمان که در جنگ با عراق بودیم، متفاوت شده است، زیرا امروز موفق شده ایم که جهان را به سمت نابودی استکبار به پیش ببریم و این درختی که امروز، ميوه‌اش در فلسطين چيده می‌شود، نهالش در ايران كاشته شده است. و این موضوع، با همت و ایستادگی شما جانبازان میسر بود.
وی، خطاب به جانبازان و رزمندگان، گفت: امروز، نفس شما که پشت سر مجموعه غزه و فلسطين دميده مي‌شود، كار خود را خواهد كرد و اميد است پيروزی آنها را جشن بگیریم.

✔ در پاسداشت همسران و خانواده ایثارگران و جانبازان با نگاه به عملکرد آنها از هیچ کوششی دریغ نکنید
استاندار فارس، در آیین تجلیل از همسران جانبازان، که به همت شهرداری شیراز و با حضور مدیران ارشد استانی و شهری، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) برگزار شد، گفت: برگزاری چنین جلساتی برای پاسداشت فداکاری همسران ایثارگران و جانبازان، کمتر از پاسداشت خود آنها نیست.
محمد هادی ایمانیه، با اظهار امیدواری از این موضوع که مسئولان بتوانند در قدرانی از پاسداشت فرزندان و همسران جانبازان و ایثارگران، به وظیفه خود عمل کنند، افزود: از شهردار شیراز، رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی، درخواست داریم تا در پاسداشت همسران و خانواده ایثارگران و جانبازان، با نگاه به عملکرد آنها، از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، در برپایی این آیین باشکوه، گفت: تا زنده هستیم، مدیون ایثارگران، جانبازان، خانواده های ایشان، بویژه همسران این عزیزان، هستیم.
استاندار فارس، با تاکید بر اینکه یقینا اجر مضاعفی، نصیب همسران ایثارگران و جانبازان می شود، تصریح کرد: قطعا نزد خداوند متعال، اجر همسران جانبازان و ایثارگران کمتر خود آنان نیست.
دکتر ایمانیه، با اشاره به اینکه مصداق بارز پرستاری، همسران جانبازان و ایثارگران هستند، اظهار داشت: با الگو برداری از حضرت زینب، سلام ا… علیها، کار بزرگی انجام داده و می دهید.
وی، در پایان افزود: حقیقتا ارزش پرستاری آن چنان زیاد است و خدمت و پرستاری آنقدر ارزشمند است که علامه طباطبایی، فرموده اند: «من حاضرم ثواب تمامی نماز شب هایم را با یک شب پرستاری از بیمار، عوض کنم»

✔ افتتاح و کلنگ زنی ۵۰هزار میلیارد تومان پروژه تا دهه فجر
افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۵۰هزار میلیارد تومان، پروژه تا دهه فجر در دستور کار شهرداری شیراز قرار گرفته است.
شهردار شیراز هم در آئین تجلیل از همسران جانبازان سرافراز، با بیان این مطلب، گفت: امروز، شهرداری و شورای شهر شیراز، به صورت شبانه روزی در خدمت مردم شیراز هستند، در همین راستا، طی روزهای گذشته و در جریان سفر رئیس جمهور، توانستیم بیش از ۶۰ پروژه را به ارزش بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان، افتتاح و کلنگ زنی کنیم.
محمد حسن اسدی، ادامه داد: همجنین در راستای روند توسعه شهر، تا دهه فجر شهرداری و شورا به منظور ارایه خدمات بهتر به شهروندان، حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان، پروژه را رونمایی و کلنگ زنی می کند که در این ارتباط، ۲۰هزار میلیارد تومان، پروژه افتتاح و ۳۰ هزار میلیارد تومان، پروژه کلنگ زنی می شود.
شهردار شیراز، با تقدیر از حضور برخی از مسئولان حاضر در این جلسه، از جمله فرمانده سپاه فجر فارس، امام جمعه شهرک های غرب و فرماندار شیراز، تصریح کرد: ما سال ۱۳۹۰ میزبان کنگره سرداران شهید فارس بودیم و سال آینده، حدود ۱۱ ماه آینده نیز شاهد دومین کنگره سرداران و امیران شهید هستیم که من از طرف شهرداری شیراز، آمادگی شهرداری شیراز را برای همکاری در برگزاری دومین کنگره،
اعلام می کنم.
اسدی افزود: هر کشوری که به جایگاه توسعه یافتگی رسیده، این حاصل نشده جز با تلاش و همکاری همه مردم. و امروز یکی از معدود اقشاری که دین خود به کشور را ادا کرده، شهدا، جانبازان، ایثارگران وخانواده آنها هستند که امروز خدمت جمعی از آنها هستیم که باید به پاس این ایثار، از آنها تقدیر کنیم.

✔ پرستاران واقعی در کنار جانبازان کسی جز همسران آنها نیست
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم، گفت: فرزندان ما، نمی‌دانند که برخی از جانبازان شیمیایی که به سختی نفس می‌کشند یا جانبازان قطع نخاعی که توان حرکت ندارند، چه روزگاری را سپری کرده‌اند.
محمدتقی تذروی افزود: پرستاران واقعی در کنار جانبازان، کسی جز همسران آنها نیستند که سالیان زیادی در کنار آنها با جان دل، پرستاری کرده اند و آنها با خداوند معامله کرده اند، ما در هر جا و هر حال هستیم، قدر و منزلت شما را فراموش نمی کنیم.
وی، با تصریح بر اینکه مردم غزه را فراموش نمی‌کنیم، تصریح کرد: انشالله شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی صهیونیسم باشیم.

✔ شهرداری شیراز با نگاهی جهادی و انقلابی به دنبال خدمت به شهروندان است
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز رسالت خدمتگزاری به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) و به ویژه حماسه سازان میهن و خانواده معزز آنها را سعادتی بزرگ برای مدیریت شهری برشمرد.
رضا جاویدی، از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، به عنوان سرمایه های ایران اسلامی یاد کرد و افزود: حضور مسئولان برجسته استان، نظیر نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس، استاندار مردمی فارس، شهردار کلانشهر شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان در این مراسم، نشان از اهمیت جایگاه والای مجاهدان جنگ تحمیلی و خانواده های معزز آنها دارد.
وی، از جانبازان و خانواده های معزز آنها به عنوان سرمایه های گرانبهای کشور، یاد کرد و گفت: شهرداری شیراز، با نگاهی جهادی و انقلابی، به دنبال خدمت به شهروندان است و رسیدگی به مشکلات مجاهدان جنگ تحمیلی که با سلحشوری از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند، در صدر امور قرار دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true