×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پایان فعالیت ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در فارس

مطالبات از رئیس‌جمهور جدید باید بر پایه منافع عمومی باشد، نه شخصی و جناحی، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض سه محور اصلی است که پزشکیان بر آنها تاکید داشت و امیدواریم دولت جدید درطول چهار سال فعالیت خود به این مهم عمل کند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس که در مراسم اختتامیه فعالیت ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب و جشن پیروزی هواداران سخن میگفت با بیان این مطلب تصریح کرد: فعالیت این ستاد برای گردآوری و پیگیری مطالبات به‌حق مردم تداوم خواهد یافت چرا که معتقدیم در طرح مطالبات و خواسته‌ها نباید از شعارهای اصلی فاصله بگیریم.

سید عبدالرزاق موسوی گفت: با توجه به شرایط خاص کشور، در ابتدای امر کمتر کسی امکان کاندیداتوری و پیروزی نامزد تحول‌خواه قوی را پیش‌بینی می‌کرد به نوعی که حتی تا روزهای پایانی دوران تبلیغات انتخاباتی از سوی بسیاری از دوستان خود ما نگرانی‌های زیادی مطرح می‌شد، اما ما نگرانی را به دلمان راه ندادیم و با قدرت وارد این کارزار حساس شدیم.

وی با اشاره به شرایط نابرابر در روند انتخابات ادامه داد: در این رقابت یک طرف با بهره‌مندی از مجموعه‌ای از امکانات و شرایط مناسب فعالیت می‌کرد و در سمت دیگر انسانی که به جز پاکدستی، درستکاری، صداقت، گذشته شفاف و البته دانش و تجربه‌هایی گرانبها، دارایی دیگری با خود نداشت؛ جای خرسندی است که خداوند به ما عنایت ویژه‌ای کرد و این فرصت را برای ملت ایران خلق کرد، مردم هم به شایستگی قدر این فرصت را دانستند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس اظهار داشت: پیروزی رئیس جمهور منتخب  محصول همت و کوشش بخش‌های مختلف است و  نباید بسیار از کسانی که در این مسیر تلاش و نقش آفرینی کردند فراموش شود.

موسوی گفت: البته این راهم باید بپذیریم که ستادهایی شکل گرفته برای انجام فعالیت های انتخاباتی گرچه تلاش‌های زیادی  کردند اما به این معنا نیست که الزاماً نقش آنها بیشتر از دیگران بوده است. اگر این حقیقت را نپذیریم توقعات و مطالبات‌مان به صورت کنترل‌نشده جهت دیگری پیدا می‌کند و به جای منافع عمومی، جنبه شخصی به خود خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش بزرگان کشور در حمایت و نهایتا پیروزی دکتر پزشکیان افزود: این بزرگان آبروی خود را گذاشتند و در کنار دکتر پزشکیان و در واقع در سمت ملت ایستاده‌اند؛ امیدوار هستیم دولت جدید بتواند این حمایت بی‌دریغ را به خوبی برای مردم جبران کند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس افزود: برای اینکه علت این انتخاب از جانب مردم را بدانیم ابتدا باید این  سوال را پاسخ دهیم که چرا پزشکیان؟باید ببینیم حرف‌های او چه بود که باعث جلب اعتماد مردم شد؟ صداقت یکی از خصایل مهم او در این انتخاب بود و دیگر آنکه گذشته او شفاف بود و مجموعه این ویژگیها پزشکیان را برای ما قابل اعتماد کرده است و ما نمی‌توانیم در طرح مطالبات و پیگیری خواسته‌هایمان این اصول مهم را نادیده بگیریم.

وی با طرح سوالی در خصوص اینکه حال وظیفه اعضای ستاد در ادامه این مسیر چیست؟ گفت: تجارب ما از گذشته نشان میدهد گاه پس از پیروزی برخی از ما اصل هدف خود را فراموش می‌کردیم؛ برای یافتن نقشه راه خود در ادامه مسیر اولین گام این است که دلایل‌مان برای حمایت از دکتر پزشکیان را مرور کنیم.

موسوی با اشاره به تعهدات پزشکیان در قالب میثاق‌نامه ۲۴ بندی، تصریح کرد: بر این اساس ما باید در کنار مردم قرار بگیریم و از حقوق آنها دفاع کنیم؛ نه اینکه به فکر این باشیم که فردای به قدرت رسیدن کدام پست و منصب را به عنوان سهم خود مطالبه کنیم.

وی افزود: سه محور اساسی که رئیس جمهور منتخب بر آن تاکید داشت مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و بر این باورم که رئیس جمهور جدید به درستی دست روی این نکته گذاشته است چرا که به اعتقاد من ریشه تمامی مشکلات در همین تبعیض است و امیدوارم ما هرگز خواسته‌ای در تناقض با این شعار محوری نداشته باشیم، امیدواریم دولت جدید هم درطول ۴سال فعالیت  خود به این مهم عمل کند و عملکرد دولت جدید، مایه سرافرازی باشد نه افسوسی ۴ ساله.

موسوی اظهار داشت: یکی دیگر از بندهای مهم میثاق‌ نامه کاندیدای پیروز ما، رعایت قانون اساسی است و ما هم آن را دنبال خواهیم کرد چرا که اگر چنین نباشد چهار سال دیگر افسوس فرصت از دست رفته را خواهیم خورد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس در پایان با قدردانی از همه اعضای ستاد و کسانی که در این مسیر به رئیس جمهور منتخب یاری رساندند خطاب به هواداران  پزشکیان گفت: این ستاد را به عنوان کانونی برای گردآوری و پیگیری مطالبات به‌حق مردم استان حفظ خواهیم کرد و امیدواریم که دکتر پزشکیان در تحقق خواسته‌های ملت موفق و سرافراز باشند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true