×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی پتانک بیماران خاص و پیوند اعضا در شیراز/ معرفی نفرات برتر

پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی پتانک بیماران خاص و پیوند اعضا در شیراز/ معرفی نفرات برتر، پیکارهای انتخابی تیم ملی پتانک بیماران خاص و پیوند اعضا بانوان و آقایان  کشور با تعیین نفرات برتر در شیراز پایان یافت.

 

 

به گزارش فارس آگاه، در این مسابقات که چهارشنبه در بوستان جنت شیراز برگزار شد، ۲۰۰ ورزشکار در رده های مختلف سنی شرکت داشتند.

نفرات برتر آقایان

در رده سنی زیر ۱۸ سال، بهراد باروت کوب از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد و در رده سنی ۱۸تا۲۹ سال، مجید شاهسوند از همدان، علیرضا والی پور از سمنان و امیرعباس شاهسوار از آذربایجان شرقی و امیر محمد لک از مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رده سنی ۳۰تا۳۹ سال هم مرتضی فنایی از فارس نشان طلا گرفت، سلمان محمدخانی از چهار محال بختیاری صاحب نشان نقره شد و یزدان ذوالقدر از زنجان و علی تاجی از سمنان هم مدال برنز دریافت کردند.

در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال علیرضا روح پرورزاده از اصفهان،‌ شاهین خداوردیان از تهران،‌ محمدهادی خشنودی از تهران و محسن اکبر پور از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند،‌ در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال هم ابوالفضل صفری از زنجان قهرمان شد،‌ علی تازیکه از گلستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت، محسن کرمی از همدان و صمد امین صفایی از فارس هم عنوان سوم مشترک از آن خود کردند.

همچنین در رده سنی بالای ۶۰ سال عبدالعلی فیضی از خراسان رضوی،‌ سما الدین حبیبی و ‌ رضا شادکام از همدان هم به ترتیب اول تا سوم شدند.

نفرات برتر بانوان به شرح زیر است

در رده سنی زیر ۱۸ سال ،‌ زها محمودی از سمنان اول شد،‌ در رده سنی ۱۸تا۲۹ سال فاطمه سعیدی از سمنان عنوان نخست به دست آورد،محیا حق نظری از همدان بر سکوی دوم ایستاد و آیسان زارعی از تهران هم سوم شد.در رده سنی ۳۰تا۳۹ سال ،‌ الهام محمدی تقدیر از همدان نشان طلا را بر گردن آویخت،‌ معصومه رضایی از فارس به نشان نقره رسید،‌فاطمه رمضانی از فارس و بهاره بیگی از همدان هم نشان برنز به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال اشرف مرادی از خراسان رضوی،‌ زهرا ملکی از زنجان،‌ مرضیه یار خلجی از تهران و فاطمه حسینیان از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال هم اعظم مردان درفولی از فارس اول شد،‌ عفت رضایی از اصفهان به مقام دوم رسید ،‌ فاطمه نورانی از فارس و نسرین اهتمام از اصفهان هم مقام سوم مشترک کسب کردند.

به نقل از ایرنا پِتانک ورزشی است که در آن هدف این است که بازیکنان توپی فلزی را به توپ هدف نزدیک کنند.این رشته در روش های مختلف انفرادی تیمی ۲ نفره، سه نفره و مختلط برگزار می شود که تعداد پرتابها در هریک این روش ها متغیر است. بازیکنان باید این کار را در حالی انجام دهند که پاهایشان داخل دایرهٔ شروع ( رینگ ) قرار گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true