×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پزشکیان به وعده‌هایش عمل می‌کند

همانطور که مردم با انگیزه تغییر برای بهبود شرایط به دکتر مسعود پزشکیان اعتماد کردند، رییس جمهور منتخب نیز همه همت خویش را در جهت  تحقق وعده‌های انتخاباتی گذاشت.

به گزارش فارس آگاه به نقل از  وقایع‌نیوز، حجت‌الاسلام دکتر عبدالحمید خدری، عضو کمپین رییس جمهور منتخب دولت چهاردهم با بیان این مطلب گفت: با شناختی که از دیرباز از دکتر پزشکیان دارم مطمئنم امروز مهمترین دغدغه ایشان عمل به وعده‌هایی است که به مردم داده است.

خدری، از مردم و گروه‌های سیاسی خواست که در تحقق مطالبه‌گری از دولت جدید صبر پیشه کنند و به رییس جمهور منتخب اجازه  دهند تا کابینه جدیدش را بر اساس نگاه عدالت‌محور مبتنی بر دانش و آینده‌نگری تشکیل دهد.

وی ،خاطرنشان کرد که تغییر مدیران در راستای گردش نخبگان از الزامات غیرقابل انکار مدیریت کشور است که مورد توجه جدی دولت چهاردهم قرار خواهد گرفت

خدری با یادآوری اینکه دولت دکتر مسعود پزشکیان، دولت وفاق ملی خواهد بود در حمایت از رئیس جمهور نهم با توجه به  فشارهای رسانه‌ای نسبت به تصمیمات رئیس جمهور تصریح کرد:  انتصابات رئیس جمهور بر اساس اصل مهم تجربه و پختگی و سوابق موثر اجرایی و مدیریتی بوده است و شخصیتهای توانمندی را دعوت به همکاری کرده است.

وی در ادامه افزود: پزشکیان در گام نخست ساختار دولت را تقویت کرده و بدیهی است که  لایه اول انتصابات در چینش لایه‌های توانمند و متخصص بعدی رئیس جمهور را کمک خواهند کرد.

به گفته این حقوقدان ، تحقق دولت وفاق ملی کار دشواری است ولی دکتر پزشکیان که مورد عنایت و حمایت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و شخصیتهای موثر و جریانات سیاسی و قاطبه نخبگان کشور ایشان را قبول دارن لذا برای ایجاد دولت وفاق ملی و برچیدن اختلافات سیاسی ، توانمند، محکم و جدی است.

وی در ادامه افزود : پزشکیان یک شخصیت ممتاز، سالم و جوانمرد است ما با ایشان در مجلس همکار بودیم و نسبت به ایشان شناخت کافی داریم. پزشکیان دلسوز و مدافع مردم است و در زندگی شخصی هم بی‌آلایش و ساده‌زیست است و شجاعت و صراحت کلام دارد و آنچه به مردم قول داده را به انجام خواهد رساند.

خدری ادامه داد: ایشان نسبت به روابط خارجی با حفظ مصالح نظام و انقلاب برنامه دارد و بسیاری از  بن‌بست های بین‌المللی را باز خواهد کرد . همچنین رئیس جمهور  نسبت به معیشت و بهداشت هم برنامه دارد و قطعا گشایش در زندگی و سفره مردم ایجاد می‌شود.

این نماینده ادوار ، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه «مردم رییس جمهور شایسته‌ای را انتخاب کردند و همه ما باید کمک کنیم که ایشان و دولتشان بتوانند این کارهای بزرگ را انجام دهند» از همه سیاسیون، رسانه‌ها و… خواست تا اجازه بدهند دولت جدید با آرامش خاطر مدیران ارشد و کابینه را معرفی کند و از هرگونه سهم‌خواهی پرهیز کنند؛ حق رئیس جمهور است که همکاران خود را از بین شخصیتهای توانمند کشور ‌و از همه جناح‌ها و جریانات و به صلاحدید خود انتخاب کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true