×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پورمحمدی: نقدهای جدی به برنامه هفتم دارم

پورمحمدی: نقدهای جدی به برنامه هفتم دارم ، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع اعضای اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: نقدهای جدی بر کل نظام برنامه‌ریزی و به‌ویژه برنامه هفتم دارم.

به گزارش فارس آگاه، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امروز – یکشنبه ۲۷ خرداد – در نشست با فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دولت اگر می‌خواهد موفق باشد باید پشت مردم و بخش خصوصی حرکت کند، اظهار کرد: مهم این است که در حد معقولی امواج سهمگین اقتصادی را برای جامعه و فعالان اقتصادی آرام کنیم تا پیش‌بینی‌پذیر باشد و سناریوهای قابل‌تحققی در این زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نقدهای جدی بر کل نظام برنامه‌ریزی و به‌ویژه برنامه هفتم دارم. وجود ثبات مهمترین موضوع در اقتصاد کشور است. نمی‌شود همیشه اوضاع را برمبنای شرایطی با تلاطم بسیار جدی تنظیم کنیم. ما به اعتمادسازی نیاز داریم و تا این امر برقرار نشود، نقشه‌های ما عقیم خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید فعالان اقتصادی و مردم به ما اعتماد کنند. نمی‌توانیم با شعارهای بی‌مبنا حرف بزنیم اما تلاش می‌کنیم وضعیت اقتصادی فعلی به ثبات نزدیک شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true