×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پورمحمدی: نقد جامعه را زنده نگه می دارد

پورمحمدی: نقد جامعه را زنده نگه می دارد،-نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید اجازه دهیم خبرنگاران زبان نقد مردم باشند، آنها را حذف نکنیم چون تجربه نشان داده که نقد، جامعه را زنده نگه می دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی فارس آگاه، مصطفی پورمحمدی در نشست خبری امروز یکشنبه خود گفت: برنامه دولت قرار نظم و انضباط و تعهدات و جدیت در برنامه‌ها و رعایت حقوق همه است.

وی با بیان اینکه از مجموعه توانمندی در عرصه اطلاع رسانی و بخش‌های مختلف تولید و محتوا برخوردار هستیم، گفت: برنامه من تقویت جایگاه خبرنگاری و اطلاع رسانی در کشور است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دنیای امروز دنیای شفافیت و اطلاعات و نظارت عام و پرسرعت تر از نظارت ساختارها و سازمان هاست و نظارت افکار عمومی فوق العاده تعیین کننده است.

پورمحمدی افزود: جامعه خبرنگاری نیازمند محیط باز و جسارت است. اجازه ندهیم جسارت خبرنگاران گرفته شود. تجربه نشان داده که نکات مثبت تلاش و تحرک خبرنگاران بیشتر از نکات ضعف  آنهاست و نقد هم جامعه را زنده نگه می‌دارد.

بحث حجاب مقوله دینی و فرهنگی است

پورمحمدی در مورد شیوه مواجهه دولت متبوع خود با مسائل، افزود: بلوک بندی‌های سیاسی که به کار می‌رود قطعی نیست. انچه مهم است موضع روشن هر نامزد است که در این روزها مواضع خودم را بیان کنم. آنچه که نسبت به بانوان و شان زنان در جامعه است افتخار می‌کنیم. بحث حجاب مقوله دینی و فرهنگی است و به آن احترام می‌گذاریم. باید خارج از فضای تنش و ستیز به آن بپردازیم.

شهید رئیسی یک سبک مطلوب با مردم داشته/ آن را دنبال می کنم

وی در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت: هر دولتی جایگاه خودش را دارد، شهید رئیسی یک سبک مطلوب را با مردم داشته و حتماً این سبک را ادامه خواهم داد اما در سیاست‌های اجرایی سبک خاص خود را دارم.

وی تصریح کرد: مذاکرات هسته‌ای حق ماست و با تمام توان از ظرفیت‌های بین المللی و دیپلماتیک استفاده خواهم کرد.

پور محمدی در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف با پزشکیان گفت: جبهه من روشن است من متعجبم از سوال شما؛ من صاحب یک گفتمان روشن در کشورم و آن گفتمان انقلاب بدون حاشیه هاست، من معتقدم باید بازگشت جدی به گفتمان نظام و انقلاب داشته باشیم و این را رسالت خودم می دانم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true