×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پیشنهاد بودجه ۱۵ هزار میلیارد ریالی برای سال آینده شهر صدرا

افزایش ۲ و نیم برابری بودجه شهرداری صدرا برای سال آینده، به گزارش جلال الدین عرفانی-فارس اگاه، بودجه ۱۵ هزار میلیاردی شهرداری صدرا، به شورای شهر صدرا تقدیم شد.

شهردار صدرا، از تعیین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری صدرا، ۶۰۰ میلیارد تومان بود که با تلاش همه همکاران و سیاست گذاری‌های شورای اسلامی صدرا تا پایان سال، محقق خواهد شد.

مجتبی پارسایی، تصریح کرد: بودجه سال آینده، ۱۵ هزار میلیارد ریال تدوین و پیشنهاد شده است که این رقم، در تاریخ شهرداری صدرا، بی نظیر است و نسبت به سال جاری، ۲ و نیم برابر شده است و در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲، لایحه بودجه سال آتی شهرداری، تقدیم شورای اسلامی شهر صدرا گردید.

شهردار صدرا، گفت: با توجه به اینکه شهرداری صدرا، در حال تدوین برنامه راهبردی به کمک متخصصین امر می باشد، کلیه پروژه های عمرانی شهر، در ابتدا مشخص و سپس با عنایت به نیاز سنجی و بررسی های میدانی و اولویت قرار دادن درخواست های مردمی، بودجه پیشنهادی سال آتی تهیه شده است.

وی، با تاکید بر اینکه بودجه پیشنهادی برای سال آتی، با افزایش ۱۵۰ درصدی نسبت به بودجه مصوب سال جاری، ارائه گردیده از بهره گیری از روش های نوین درآمدزایی، از جمله انتشار اوراق مشارکت، اخذ تسهیلات بانکی و وزارتی، استرداد مالیاتی، درآمد مالیاتی و ایجاد ظرفیت‌های قانونی، برای جذب درآمد پایدار با رویکردهای آینده نگر، در پروژه های شهری با اعمال روش های قانونی و تلاش برای ایجاد واحدهای درآمدزا، از جمله توسعه جایگاه سی ان جی، احداث بچینگ، معدن شن و ماسه، میدان میوه و تره بار، شهربازی، اجرای تبلیغات بدنه اتوبوس ها و تبلیغات شهری با مشارکت و سرمایه گذاری خبر داد.

شهردار صدرا، با اشاره به برخی ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری، گفت: در بودجه سال آینده، حرکت در راستای بهینه‌سازی فعالیت‌های شهری و افزایش رشد اقتصادی در کنار بهبود کیفیت زندگی شهروندان، مورد توجه قرار گرفته است.

وی، با تاکید بر اینکه در سال آتی، جهش عمرانی با بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی به شورای محترم شهر، پیشنهاد گردیده، گفت: یکی از ویژگی های شایان ذکر بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری صدرا، سهم ۶۷ درصدی حوزه عمرانی، در مقابل سهم ۳۳ درصدی بودجه جاری است که این نشان از تحول در حوزه عمرانی شهر صدرا، در سال آینده و نگاه مدیریت شهر به خدمات دهی بهتر است.

استفاده از روش های نوین درآمدزایی، از جمله استفاده از تسهیلات و اوراق مشارکت، تعریف پروژه های زیرساخت تأسیساتی، از جمله احداث جایگاه های سوخت و توسعه جایگاه های سی ان جی، توسعه زیر ساخت ها و ناوگان حمل و نقل شهری، با بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، عدالت محوری در تعریف پروژه های عمرانی شهر در فاز یک و دو و بهینه سازی فعالیت‌ها و توسعه فضای مناسب شهری، از جمله دیگر ویژگی های بودجه سال بعد شهر صدرا بود که پارسایی به آنها، اشاره کرد.

شهردار صدرا، با تاکید بر اینکه شهرداری، اهتمام خود برای ارتقای شفافیت و انضباط مالی در مسیر تدوین بودجه سال آتی را داشته، گفت: البته تحقق این امر، تنها با همراهی، همت و تعامل شورای اسلامی شهر صدرا و استفاده از تمامی ظرفیت‌های مجموعه شهرداری و یاری مستمر شهروندان، میسر خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true