×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چرا رکابزن المپیکی ایران به خط پایان قهرمانی جهان نرسید؟

چرا رکابزن المپیکی ایران به خط پایان قهرمانی جهان نرسید؟ رکابزن المپیکی ایران بر خلاف المپیک پاریس در مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان نتوانست از خط پایان عبور کند و در این مسابقات ناکام ماند.

 

به گزارش فارس آگاه، علی لبیب رکابزن ایران در مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان نتوانست نتیجه بگیرد و به خط پایان برسد. این اتفاق در حالی رخ داد که او در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از ۱۶ سال از خط پایان گذشت.

محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در پاسخ به این پرسش که چرا لبیب توانست المپیک را به پایان برساند اما در قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ناکام بود؟ بیان کرد: برنامه تمرینی لبیب به این صورت بود که اوج آمادگی او در المپیک باشد. سازوکار المپیک با قهرمانی جهان کمی متفاوت است. قهرمانی جهان چون امتیاز بالایی دارد تیم های اروپایی به صورت کامل می‌آیند و مسابقه چالش برانگیزتری است. قوانین آن هم سخت‌تر از المپیک است و به راحتی اجازه نمی‌دهند نفراتی که از گروه جدا مانده‌اند، مسابقه را ادامه دهند. حد فاصل زمانی بین گروه‌ها در قهرمانی جهان با المپیک متفاوت است.

به نقل از ایسنا، ادامه داد: لبیب برای این مسابقات قهرمانی جهان کامل آماده نبود. آقای ویگنز مربی خارجی دوچرخه‌سواری نیز این را پیش بینی کرده بود که با توجه به سختی مسیر و چون در مسابقه تنها است شاید نتواند نتیجه بگیرد و با تیم های دیگر رقابت آنچنانی داشته باشد. ما خودمان هم پیش‌بینی کرده بودیم اما لبیب می‌خواست قهرمانی جهان را تجربه کند. عمده برنامه این است که او که برای تور ایران – آذربایجان و قهرمانی آسیا آماده شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true