×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
کره جنوبی و آمریکا مانور جنگی ترکیبی را آغاز کردند

کره جنوبی و آمریکا مانور جنگی ترکیبی را آغاز کردن، انتظار می‌رود نیرو‌های ۹ کشور عضو تحت فرماندهی سازمان ملل از جمله استرالیا، انگلیس، کانادا، تایلند، فیلیپین و فرانسه به این مانور جنگی بپیوندند.

 

 

به گزارش فارس آگاه، خبرگزاری تاس به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اعلام کرد: رزمایش سپر آزادی اولچی که تا ۳۱ اوت ادامه خواهد داشت، بر اساس برنامه جنگی همه جانبه خواهد بود.

این برنامه شامل رویداد‌های آموزشی میدانی و تمرین پست فرماندهی مبتنی بر شبیه سازی رایانه‌ای و همچنین رزمایش‌های دفاع غیرنظامی خواهد بود.

یونهاپ گفت که در سال جاری حدود ۳۰ مانور جنگی میدانی برنامه ریزی شده است، در مقایسه با تابستان سال گذشته که ۱۳ رویداد بود. در رزمایش بهار امسال، ۲۵ مانور جنگی میدانی برگزار شد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود نیرو‌های ۹ کشور عضو تحت فرماندهی سازمان ملل از جمله استرالیا، انگلیس، کانادا، تایلند، فیلیپین و فرانسه به این رزمایش بپیوندند.

به نقل از صدا و سیما، وزارت دفاع کره جنوبی پیشتر گفته بود که در طول رزمایش مشترک با آمریکا، ارتش این کشور وضعیت آمادگی خود را در برابر فعالیت‌های نظامی احتمالی کره شمالی تقویت خواهد کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true