×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
کشف ۱۹ هزار یورو ارز قاچاق از مسافران پرواز شیراز-دبی

کشف ۱۹ هزار یورو ارز قاچاق از مسافران پرواز شیراز-دبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اعلام خبر کشف ۱۹ هزار یورو ارز قاچاق از ۲ متهم در فرودگاه شیراز گفت: جریمه نقدی این متهمان پرونده قاچاق ارز وصول و ارزهای مکشوفه نیز ضبط شد.

 

 

به گزارش فارس آگاه، غلامرضا سالاری سه شنبه در این باره بیان کرد: این افراد که مسافر پرواز شیراز به دبی بودند با جاساز کردن بیش از ۱۹ هزار یورو در کیف دستی خود قصد خروج از کشور را داشتند که ماموران مستقر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز آن‌ها را بازداشت کردند.

او از رسیدگی به رسیدگی به پرونده متهمان در شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: در بررسی‌های به عمل آمده تخلف ۲ متهم محرز اعلام و در نهایت این افراد به پرداخت جریمه هشت میلیارد ریالی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در ادامه گفت: از منزل مسکونی یک قاچاقچی در لارستان بیش از یک کیلو طلای قاچاق کشف شد و این متهم به ۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی از منزل مسکونی این فرد، بیش از یک کیلو طلا و مقادیری کالای قاچاق شامل دوریین و گوشی تلفن همراه نیز کشف کرد.

سالاری ادامه داد: پرونده متهم در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی و پس از انجام تحقیقات، تخلف قاچاق محرز اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ابیان کرد: پرونده قاچاق ۲۰ راس دام زنده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به مدارک موجود در پرونده و همچنین نبود مدارک کافی پیرامون مجوز قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

سالاری گفت: ماموران پلیس آگاهی، گزارش این قاچاق را در بازررسی از یک خودرو کشف و برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: پرونده تخلف یک کابینت ساز متخلف مبنی بر کیفیت پایین کار و گرانفروشی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مرودشت بررسی و متهم ۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس افزود: پرونده این تخلف با گزارش شاکی در تعزیرات حکومتی بررسی و با کارشناسی اتحادیه صنف کابینت سازان، محرز شد.

سالاری گفت: پرونده راننده کامیون حامل پنج هزار و ۱۰۰ قواره حوله و ۱۴۰ دست پوشاک قاچاق در تعزیرات حکومتی، رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۷۸۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با بررسی‌های شعبه رسیدگی کننده پیرامون این پرونده، تخلف محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم به پرداخت جریمه نقدی سه میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم شد.

به گفته سالاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان پرونده این تخلف را برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی لارستان، ارسال کردند.

وی در ادامه اعلام کرد: یک واحد نانوایی ۳۹۸ کیسه آرد یارانه‌ای را در بازار آزاد به فروش رسانده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: باتوجه به شواهد موجود و کافی نبودن مدارک لازم، تخلف این واحد صنفی محرز اعلام و متهم را به پرداخت جریمه ۲ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته سالاری، بازرسان جهاد کشاورزی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کازرون ارسال کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true