×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
کنکور عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

کنکور عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، به گزارش فارس آگاه  رئیس بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز گفت: کنکور عملی رشته‌ علوم ورزشی، ویژه‌ داوطلبان استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

دکتر غلامحسین ناظم‌زادگان دوشنبه ۲۶ تیرماه به خبرنگاران گفت: کنکور عملی رشته‌ علوم ورزشی یکی از فرایندهای ورود به رشته‌ تربیت بدنی است و همه‌ساله داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب امتیاز لازم دراین آزمون شرکت می‌کنند.

ناظم‌زادگان گفت: این دوره از کنکور عملی رشته‌ علوم ورزشی با مدیریت بخش علوم ورزشی دانشگاه  شیراز، ویژه‌ داوطلبان رشته‌ تربیت بدنی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد برگزار و نتایج آن، پس از داوری به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز افزود: این آزمون‌ به ‌مدت ۴روز، از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیرماه، در سالن‌ ورزشی کوثر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد و از این مدت روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه به آزمون آقایان و روزهای ۳۰ و۳۱ تیرماه به آزمون بانوان اختصاص دارد.

به‌گفته‌ رئیس بخش علوم ورزشی دانشگاه شیراز، تعداد بانوان داوطلب در این آزمون‌، حدود ۲۵۰۰ نفر و تعداد داوطلبان مرد، حدود  ۱۵۰۰نفر است.

ناظم‌زادگان گفت: این آزمون‌ در ۸ ایستگاه برگزار می‌شود و داوطلبان در این ایستگاه‌ها از نظر پزشکی، ویژگی‌های بدنی و آمادگی‌های حرکتی ارزیابی می‌شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true