×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
گردهمایی و هم‌اندیشی تولیدکنندگان تابلوهای برق

نمایشگاه صنعت برق یکی از رویدادهای معتبر درحمایت از تولیدات ملی است. این نمایشگاه در سطح بین‌المللی نقش بسزایی در معرفی دستاورد‌های این حوزه و تقویت همکاری‌های بین‌المللی ایفا می‌کند و زمینه ساز تبادل تجربیات و تکنولوژی‌های روز است.

به گزارش فارس آگاه: امسال از تاریخ ۳ تا ۶ آبان بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ایران نیز برگزار شد. در بیست و چهارمین دوره برگزاری این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات مرتبط با صنعت برق با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شد .

یکی از مهم ترین این بخش‌ها  مربوط به صنف تولیدکنندگان تابلوهای برق بود که فعالان این بخش اکثرا در سالن ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

روز گذشته و در ساعات پایانی این نمایشگاه، جلسه تبادل نظر و هم اندیشی تولید کنندگان تابلوهای برق شرکت کننده در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ایران به دعوت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تابلوهای برق ایران، با حضور مهندس کاظم گرامی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان تابلوهای برق و برخی از اعضای هیات مدیره این انجمن و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تابلو ساز برق حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تابلوهای برق ایران برگزار شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true