×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گزینه وزارت راه وعده پیگیری نهضت ملی مسکن را به نمایندگان مجلس داد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت راه و شهرسازی امروز وعده پیگیری نهضت ملی مسکن مطابق با قانون جهش تولید مسکن و برنامه هفتم را به نماینده‌ها داد.

به گزارش فارس آگاه؛ عبدالجلال ایری در گفت‌وگو فارس با اشاره به جلسه بررسی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم امروز در کمیسیون عمران حاضر شد و به ارائه برنامه‌های کلی خود پرداخت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های خانم مالواجرد در حوزه مسکن و شهرسازی ارائه شد و نمایندگان نیز مباحثی پیرامون نهضت ملی مسکن را از وی پرسیدند.

وی افزود: با یک جلسه امکان ارزیابی برنامه‌های خانم مالواجرد برای وزارت راه و شهرسازی وجود ندارد و بنا شد یک جلسه دیگر در کمسیون انرژی با وی داشته باشیم.

ایری در پاسخ به این سوال مبنی بر تداوم ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن گفت: خانم مالواجرد وعده پیگیری نهضت ملی مسکن مطابق با قانون جهش تولید مسکن و برنامه هفتم را به نماینده‌ها داد.

روز گذشته مسعود پزشکیان در نامه‌ای از فرزانه صادق مالواجرد به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی مقام وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true