×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
یازدهمین دوره  مسابقات کشوری‌ هلال احمر در فارس برگزار شد

یازدهمین دوره  مسابقات کشوری‌ هلال احمر در فارس برگزار شد، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، گفت: یازدهمین دوره مسابقات کشوری هلال‌ احمر، از ۱۷ تا ۲۶ شهریور در شیراز برگزار می شود.

حسین‌درویشی، در حاشیه برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، حضور داوران توانمند و دارای مهارت امدادی از میان اعضای توانمند سازمان جوانان، مهم‌ترین ویژگی المپیاد آماده هلال احمر است.

وی، خاطر‌ نشان کرد: دانش آموزان عضو کانون‌های دانش آموزی، در قالب تیم‌های برتر مرحله استانی از سراسر کشور، در ۸ آیتم امدادی به رقابت می پردازند.

درویشی، تصرح کرد: بیش از ۱ هزار دانش‌ آموز که در طرح ملی دادرس، آموزش دیده و آمادگی لازم را کسب کرده‌اند، در این مسابقات شرکت دارند.

این مسئول، با اشاره به اینکه در طرح المپیاد آماده دانش آموزان، تیم‌های امدادی در بخش‌های مختلف، شامل مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزيابی و كنترل علائم حياتی، احیاء قلبی و ریوی CPR، آسیب‌های بافت نرم، اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفاء حریق و سوختگی و اسکان اضطراری بر پایی چادر را فرا می گیرند، افزود: تشکیل تیم‌های ۱۴ نفره در مدارس و تمرین کار گروهی باهم بودن، از دیگر اهداف این دوره از‌ مسابقات است.

درویشی، ابراز داشت: این مسابقات برای رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه‏ی كار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر، طرح ریزی و اجرا ‏شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true