×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۲ برابر شدن جان باختگان مراکز نگهداری پناهجویان در انگلیس

۲ برابر شدن جان باختگان مراکز نگهداری پناهجویان در انگلیس، شمار پناهجویانی که در اردوگاه‌های پناهجویان وزارت کشور انگلیس جان می‌دهند، در مدت یک سال، دو برابر شده است.

به گزارش فارس آگاه، با این که شمار مرگ پناهجویان در اردوگاه‌های پناهندگان وزارت کشور انگلیس، اغلب بیماری یا کهولت سن افراد اعلام می‌شود، اما شمار مرگ ناشی از خودکشی در این اردوگاه‌ها نیز رو به افزایش است.
سازمان‌های خیریه و حامی پناهجویان در انگلیس می‌گویند روش نگهداری پناهجویان در اردوگاه‌های پناهندگان وزارت کشور انگلیس، سلامت این افراد را که قبلا آسیب پذیر شده اند، به خطر می‌اندازد.
کارشناسان می‌گویند به علت اندک بودن بودجه وزارت کشور در امور پناهندگان، این افراد آسیب پذیر، در اردوگاه‌ها منزوی می‌شوند و سلامتشان را از دست می‌دهند.
نشریه گاردین در این باره نوشت: براساس اطلاعات موجود، در فاصله ژانویه تا ماه ژوئن امسال، ۲۸ پناهنده در اردوگاه‌های وزارت کشور انگلیس جان باختند که دو نفر از آنان، نوزاد بودند که یکی از آنان افغانستان و دیگری از پاکستان بود. همچنین یک پسر ۱۵ ساله عراقی نیز در اردوگاه‌های وزارت کشور انگلیس درگذشت.
سازمان مردم نهاد “سیویل فلیت” (The Civil Fleet) نیز در گزارشی اعلام کرد در مدت مشابه در سال گذشته، ۱۳ پناهجو در اردوگاه‌های وزارت کشور انگلیس جان باخته بودند.
به نقل از صدا و سیما،شمار زیادی از پناهجویان در انگلیس در پایگاه‌های نظامی و پادگان‌های متروک ارتش اسکان داده شده اند که به گفته نهادی‌های حقوق بشری در برخی از آنها حد اقل امکانات لازم نیز فراهم نشده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true