×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در نامه‌ای به رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، جهت بررسی وضعیت دانشجویان محروم از تحصیل درخواست جلسه کرد.

به گزارش فارس آ‌گاه، محمدمهدی کریمی دبیرکل شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در نامه‌ای خطاب به سعید حبیبا، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به تشریح وضعیت دانشجویان محروم از تحصیل و افزایش تعداد پرونده‌های انضباطی دانشجویان در دوره ریاست امیررضا شاهانی بر دانشگاه خواجه نصیر پرداخت.

در این نامه آمده است: «نظر به گذشت یکسال از انتصاب دکتر امیررضا شاهانی به ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و همچنین رشد چشمگیر تعداد پرونده‌های کمیته انضباطی و احضارهای بی‌اساس و بی‌رویه دانشجویان در این دوره، شورای صنفی در اعتراض به این شیوه مدیریتی و در راستای احیای روحیه فعالیت دانشجویی، خواستار جلسه‌ای جهت چاره‌اندیشی و حل معضلات پیش آمده از سوی هیأت رئیسه موجود با حضور معاون وزیر را دارد».

کریمی در ادامه نامه خود آورده است که گزارشی مبنی بر تخلفات صورت گرفته در کمیته‌های انضباطی و صدور احکام نامتعارف و جامعه آماری افرادی که به کمیته‌های انضباطی احضار شده‌اند به پیوست نامه ارسال شده است.

گفتنی است در پی تنظیم شیوه‌نامه اجرایی آیین‌نامه انضباطی، مصوب آبان ۱۴۰۱ و انحراف محیط زیست دانشجویان، دانشگاه خواجه نصیر نیز از این انحراف مستثنی نبوده و تغییر شیوه‌نامه انضباطی و همچنین دادخواهی دانشجویان آسیب دیده از آن باید از مراجعی پیگیری شود که خود مقصر ایجاد این شیوه‌نامه هستند.

از ابتدای شروع دوره اخیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، به‌صورت مستقیم اولویت فعالیت‌های خود را به جلوگیری از سواستفاده‌های رایج از نقاط علیل شیوه‌نامه اجرایی آیین‌نامه انضباطی، مصوب آبان ۱۴۰۱ و پیگیری روند کمیته‌های انضباطی اختصاص داده است.

.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true