×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳  
true
true
اعطای نشان برتر مدیر ارشد ارتباط‌گستر به عباسعلی نوبخت

عباسعلی نوبخت، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نشان برتر مدیر ارشد ارتباط‌گستر نوزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی را دریافت کرد.

به گزارش فارس آگاه به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در پنجاه و پنجمین نشست هفتگی طرح مردم کاشت یک میلیارد درخت، با اعطای نشان برتر مدیر ارشد ارتباط‌گستر نوزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به عباسعلی نوبخت از سوی رییس روابط عمومی خانه ایران؛ در راستای تعامل و همکاری با رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی و حمایت از روابط عمومی‌های مجموعه این سازمان در سراسر کشور برای تحقق اهداف و برنامه‌های منابع طبیعی تقدیر شد.

بنابراین گزارش، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با همکاری و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها، صدا و سیما و پشتکار روابط عمومی‌های این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی، فعالیت‌ها و طرح‌های منابع طبیعی از جمله طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت معرفی و با مشارکت مردمی اجرا می‌شود.

عباسعلی نوبخت افزود: امروزه بسیاری از مسوولان، پروژه‌‌های منابع طبیعی از جمله ارتقای پوشش گیاهی، آبخیزداری و آبخوانداری را از اولویت کارهای زیرساختی می‌دانند و این موضوع مدیون اطلاع‌رسانی و تبیین اهمیت و مزایای طرح‌های منابع طبیعی از سوی رسانه‌های جمعی، روابط عمومی‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی درهمین حال از حمایت صدا و سیما و حضور این رسانه ملی در استان‌ها برای اطلاع‌رسانی درست از مراحل مختلف طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تقدیر کرد.

نوبخت اظهار داشت که به نمایندگی از مدیران و افرادی که برای سازمان منابع طبیعی زحمت می‌کشند این نشان را دریافت می‌کند.

در ادامه این نشست، رییس روابط عمومی خانه ایران با تاکید بر معرفی مدیران ارشد و ارتباط‌گر و بیان نقش آنها در پیشبرد برنامه‌های روابط عمومی گفت: ارتباط شایسته با کارکنان و رسانه‌ها، داشتن بینش قوی، درک اهمیت روابط عمومی، حمایت از اقتدار روابط عمومی در سازمان و پاسخگویی به رسانه‌ها از شاخصه‌های مهم یک مدیر ارشد ارتباط گستر است.

هوشمند سفیدی افزود: معرفی مدیران ارشد ارتباط‌گستر، نقش مهمی در جلب مدیران به حوزه روابط عمومی دارد.

وی درباره نقش روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی، نقش متقاعدگری مردم برای مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌ها را دارند.

رییس روابط عمومی خانه ایران، شناخت کافی از اهمیت، فواید و روند طرح‌ها را یکی از دلایل مشارکت مردمی عنوان و تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق علاوه بر انعکاس اطلاعات درباره برنامه‌ها و طرح‌های سازمان خود باید پژوهش‌مدار، برنامه‌ریز و نظرسنج هم باشد.

وی با اشاره بر توسعه هوش مصنوعی در تمام عرصه‌های کاری گفت: پیش‌بینی می‌شود در انقلاب صنعتی در سال ۲۰۳۰ هوش مصنوعی با انسان تلفیق شود و اکنون نیز با حضور هوش مصنوعی به مرحله‌ای رسیده‌ایم که برای هر فرد باید اطلاعات ویژه آن را تهیه کرد و این امر نشان دهنده سخت‌تر شدن فعالیت روابط عمومی‌ها است.

سفیدی در همین حال بر توسعه فناوری‌های نوین در فعالیت روابط عمومی‌ها تاکید ورزید.

گفتنی است؛ نشان برتر مدیر ارشد ارتباط‌گستر در هیجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به مخبر معاون رییس جمهوری اعطا شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد