×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پایان جام رسانه امید با امید به تغییر ذائقه ایرانیان به سمت اخبار امیدآفرین

پایان جام رسانه امید با امید به تغییر ذائقه ایرانیان به سمت اخبار امیدآفرین، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه، مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» با رویکرد «امیدآفرینی و تولید و انتشار اخبار خوب» در سالن مرکز همایش های بین المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین آغاز شدو امروز یکشنبه به کار خود پایان خواهد داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه در این آیین اظهار داشت: در همایش اختتامیه جشنواره رسانه ای امید طی ۳۶ ساعت، برترین های خبر استان ها هدف تولید محتوا و امید آفرینی به رقابت می پردازند.

دکتر مرتضی کارآموزیان بیان کرد: روایت مربوط به این جام سال گذشته شروع شد و برابر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و اخبار امیدآفرین تصمیم بر یک رویداد رسانه ای پایه گذاری شد.

وی گفت: نفرات برتر رسانه ای استان ها در این مراسم حضور دارند تا در یک رقابت ۳۶ ساعته به تولید محتوا و انتشار در سکوی مختلف بپردازند.و نفرات برتر در روز خبرنگار تجلیل خواهند شد و امیدواریم بتوانیم ذائقه ایرانیان را در حوزه خبر تغییر دهیم و شاهد اخبار امیدآفرین باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: این بزرگترین رویداد رسانه ای کشور است و رقابتی که بین آنها رقم می خورد باید تولید محتوای اثر بخش داشته باشد و رسانه ای ها در انتشار آن اهتمام به خرج دهند.

کارآموزیان عنوان کرد: عمده رقابت و داوری توسط نرم افزار انجام می شود. هشتک های جام رسانه ای امید و پیشرفت ایران به همراه کلید واژه مختص استان ارائه می شود و کلید واژه ها پس از اعلام به هیئت داوری در برآوردها لحاظ می شود.

وی افزود: برای اجرای عدالت یک سکویی توسط سازمان ایجاد شده است تا محتوا در این شبکه ها منتشر شود. بیش از ۳۶ خبرنگار از رسانه های بین المللی حضور دارند و تعداد بیست مترجم در این جشنواره برای معرفی چهره واقعی جمهوری اسلامی فعالیت خواهند کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true