×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان فارس

انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان فارس، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، در مجمع انتخاباتی رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان فارس برگزار شد و مدیران فوتبالی استان فارس انتخاب شدند.

در این مجمع که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، رحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و رووسای هیئت های شهرستان ها، نمایندگان داوران، نمایندگان بازیکنان و سایر اعضای مجمع حضور داشتند، با ۳۱ رای اعضای مجمع مهندس حسین قنبری به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان فارس انتخاب شد.

همچنین با رای اعضای مجمع هیئت فوتبال استان فارس، هادی مسلمی با ۴۵ رای به عنوان نایب رییس هیئت فوتبال و محمدرضا حسینی با ۲۹ رای به عنوان نماینده شهرستانها انتخاب شدند.

*فارس باید حتما یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد

رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی در این مجمع بیان کرد: استان فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید حتما یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.

مهدی تاج افزود: انتظار می رود مجمع فوتبال استان فارس بتواند در لیگ برتر نقش آفرین بوده و یک تیم در ویترین فوتبال کشور که لیگ برتر است، داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ماندن تیم فرا ایساتیس کران فارس در لیگ برتر بانوان نیز تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با ۱۲ تیمه شدن لیگ برتر بانوان زمینه حضور تیم فرا ایساتیس کران در لیگ برتر بانوان را فراهم کنیم.

او ادامه داد: روندی که در هیات فوتبال در پیش گرفته شده بر این اساس است که اگر هر فردی تخلف کرده باشد باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد از این رو در برخی از استان های کشور شاهد برگزاری انتخابات هیات های فوتبال هستیم.

*می‌توان جامعه فوتبال فارس را به سمت پیشرفت سوق داد

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در این جلسه بیان کرد: تمامی هیات های ورزشی در استان فارس بایستی در کنار این اداره کل در تلاش باشند تا جامعه ورزشی فارس به سمت توسعه حرکت کنند.

رحیم خداجو، تاکید کرد: اگر برنامه ریزی ها در استان فارس به سمت پیشرفت باشد می‌توان با استفاده از ظرفیت های موجود در استان جامعه فوتبال فارس را به سمت پیشرفت سوق داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true