×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل سپاه فجر از یادگاران دفاع مقدس در شورای شهر شیراز

تجلیل سپاه فجر از یادگاران دفاع مقدس در شورای شهر شیراز، به گزارش عباس امیری خبرنگار فارس اگاه، در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور فرمانده و معاونین سپاه فجر استان فارس برگزار شد، از اعضای این شورا که مدال رزمندگی در دوران دفاع مقدس بر سینه دارند تجلیل شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این نشست با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدا در آبان ماه سال جاری گفت: برای این برنامه مانند دیگر برنامه ها توقع داریم که فعالیت‌ها پرشور و هیجان برگزار شود.

سردار بوعلی تصریح کرد: بسیاری از کارها که در سطح شیراز صورت می گیرد از اجرای موفق و تنوع و جذابیت خاصی نیز برخوردار می شود، شاید جای تعجب نداشته باشد به لحاظ اینکه این شهر دارای ظرفیت‌های بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز دیده می شود در شهر حاصل تفکر و تدبیر همه آن هایی است که مسئولیت دارند.سردار بوعلی گفت: امروز چه در مسائل فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و غیره هنگامی نگاه می کنیم مصادیق مهمی را می توانیم پیدا کنیم که نسبت به قبل مطلوب تر است و این جای شکر دارد شهر شیراز از بحران گذشته عبور کرده و در حال ارتقاء است.

*رونمایی از بسته ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری هم‌زمان با برگزاری دومین کنگره ملی شهدا

قائم مقام شهردار شیراز نیز در این جلسه گفت: هم‌زمان با برگزاری کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس از بسته ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز رونمایی می‌شود.

آرش فرج‌زاده اظهار کرد: شهرداری شیراز با ۱۳ هزار پرسنل در انجام امورات شهری شیراز کارهای خدماتی را انجام می‌دهد و قریب به ۲۰ درصد از تعداد نفرات پرسنل جامعه ایثارگران را تشکیل می‌دهد و افتخار همکاری با آنها نصیب مجموعه شهرداری شیراز شده است.

وی افزود: در جمع شهرداری شیراز دو هزار و ۶۰۵ نفر از جامعه ایثارگران هستند که ۱۷۵ فرزند شهید، ۱۱۸ رزمنده، ۸۷۲ فرزند رزمنده و ۴۹۴ فرزند جانباز و ۵۲۲ رزمنده بازنشسته و به همراه ۳ هزار نفر از بسیجیان حوزه مقاومت شهرداری در مجموعه مدیریت شهری در خدمت‌رسانی افتخار خدمت دارند.

قائم مقام شهردار شیراز تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس سال‌جاری همراه با برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای فارس مقارن به یکدیگر شده و مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های بسیاری پیش رو دارد و از این رو شهردار شیراز به واسطه اهتمام به این امر، ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس را پیش بینی کرد.

فرج‌زاده خاطر نشان کرد: برنامه‌های ویژه این ایام از صبح یکشنبه یکم مهر آغاز شد و در روز چهارم مهر مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری همراه با بیانات حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای که در آن روز با عزیزان دفاع مقدس دیدار خواهند داشت، بازخوانی می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در روز هجدهم مهر مراسم یادواره شهدای شهرداری برگزار می‌شود و در این ایام شهرداری برنامه بسیار خوبی را اجرا می‌شود که این برنامه‌ها مشترک با سپاه فجر استان است که روزانه برنامه‌ها و یادواره‌ها پیش بینی شده است.

قائم مقام شهردار شیراز اظهار کرد: در چارچوب پروژه‌های شهرداری به دستور شهردار برنامه‌ریزی در خصوص این اقدام در دستور کار است تا در آبان و هم‌زمان با برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس از بسته ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز رونمایی شود.

فرج‌زاده ابراز امیدواری کرد: تلاش شهرداری بر این است تا در این بازه زمانی پروژه‌های متفاوت و متنوع خدماتی، حمل‌ونقل، فرهنگی و در سایر حوزه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری برسد تا برگ زرین دیگری برای این کلان‌شهر رقم بخورد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true