×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح قیمت نان در فارس با افزایش ۲۵ درصدی

اصلاح قیمت نان در فارس با افزایش ۲۵ درصدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه اصلاح قیمت نان با افزایش ۲۵ درصدی قیمت انجام شده است،گفت:افزایش قیمت نهاده‌هاو هزینه های جاری نانوایی ها علت این اصلاح قیمت بود.

 

به گزارش فارس آگاه، حسن شیخ نیا، در خصوص افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در شیراز که از شب گذشته در برخی نانوایی‌ها اعمال شده است، گفت: هیچ افزایش قیمتی صورت نگرفته بلکه بنا به مصوبه شورای آرد و نان کشور اصلاح قیمت نان صورت گرفته و این امر تنها مختص به استان فارس نیست بلکه در سراسر کشور این اصلاح قیمت صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس در پاسخ به این سوال که چرا از قبل اطلاع‌رسانی انجام نشده است، افزود: اصلاح قیمت از طریق رسانه‌ها اعلام شده؛ ضمن اینکه ابتدا باید در تهران تصویب و تأیید و در سامانه «نانینو» هم به ثبت می‌رسید که امکان اطلاع‌رسانی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: فعلاً در خصوص امکان افزایش مجدد یا همان اصلاح قیمت نان دوباره در سال جاری تصمیمی گرفته نشده چون توسط هیئت دولت و وزرا این تصمیمات اتخاذ می‌شود و متولیان استانی فقط پیشنهاد دهنده هستند.

شیخ نیا علت این اصلاح قیمت نان را افزایش قیمت نهاده‌ها، حقوق و دستمزدها، افزایش هزینه‌های جاری، آب، برق عنوان کرد و گفت: با افزایش بیش از ۲۵ درصدی قیمت‌های مذکور دولت تصمیم به اصلاح ۲۵ درصدی قیمت نان گرفت تا از کیفیت نانی که به دست مردم می‌رسد کاسته نشود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true