×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فارس

پپرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فارس، رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کشور و بازرس کل فارس از پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبر داد.

 

به گزارش فارس آگاه،کاظم اکرمی با اشاره به اینکه این قانون در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده و سیاست‌های برنامه ششم توسعه و قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و نقشه مهندسی فرهنگی کشوراست افزودبر اساس این قانون تکالیفی برای دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور تعیین شده است.

بازرس کل استان فارس گفت: بر این اساس همه ابزار‌های نظارتی بازرسی برای اجرای بهتر آن به کار گرفته شده تا در صورت انحراف دستگاه‌ها از قانون مذکور، بتوان از بعد نظارتی ورود جدی و موثرتری داشت.
وی افزود: با انجام بازرسی موردی در خصوص بررسی علت تاخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج در برخی بانک‌های استان فارس و در راستای پیگیری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با بررسی علت تاخیر در پرداخت تسیهلات مذکور، پیشنهادات لازم نیز ارائه شد.

رییس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس افزوددر راستای اجرای پیشنهادات بازرسی کل استان فارس پنج هزار و ۱۰۰ پرونده بررسی و مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به مشمولان تسهیلات پرداخت شد.
به گزارش صدا و سیما، وی تاکید کرد؛ با توجه به اینکه بررسی این موضوع همچنان در دستور کار بازرسی استان فارس است، متقاضیان تسهیلات یاد شده می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی ۱۳۶ به این سازمان اعلام کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true