×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آرزوهای بزرگ حسینعلی امیری برای فارس

اتصال  فارس به راه‌آهن خوزستان و بصره می‌تواند در توسعه این استان نقش موثری ایفا کند، به گزارش فرنگیس شنتیا خبرنگار فارس اگاه، سرانجام پس از کش و قوس چند هفته‌ای، دیروز حسینعلی امیری با رأی هیات وزیران به‌ عنوان استاندار فارس انتخاب شد. در پی این انتصاب، استاندار جدید فارس در حاشیه جلسه هیات دولت، اشاره‌ای مختصر به بخشی از برنامه های خود کرد که تربیت مدیران جوان و بکارگیری زنان در مناصب مدیریتی بخشی از آن بود.

وی با اشاره به این که تغییرات در دانشگاه شیراز در چارچوب گفتمان رئیس‌جمهور انجام خواهد شد، تاکید کرد: استفاده از زنان در مناصب مدیریتی و تربیت مدیران جوان به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است و امیدوارم بتوانم در استان فارس با توجه به تجاربی که در قسمت‌های مختلف به دست آوردم، با به کارگیری جوانان و زنان منویات رهبری را به انجام برسانم.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: با وجود مشکلاتی که در استان فارس وجود دارد، این استان ظرفیت‌های بسیاری خوبی در زمینه‌های گردشگری، زیارتی، پزشکی (توریست‌درمانی) و تاریخی دارد.

استاندار جدید فارس افزود: دانشگاه شیراز یکی از قطب‌های علمی کشور است و می‌توان در آنجا شرکت‌های دانش‌بنیان را راه‌اندازی و منطقه ویژه گردشگری ایجاد کرد.

امیری با تاکید بر این که می‌توان تسهیلاتی برای سفر علاقه‌مندان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) از نقاط مختلف دنیا به این استان فراهم کرد، تصریح کرد: ورودی‌ها و مکان‌هایی که در استان فارس وجود دارد باید توسعه و رونق پیدا کند.

وی افزود: متصل کردن راه‌های استان فارس به راه‌آهن استان خوزستان و از آنجا به خرمشهر و سپس به بصره و عراق می‌تواند در جهت توسعه فارس که یکی از استان‌هایی است که می‌تواند در تولید مرکبات و تولیدات باغی نقش اساسی در اقتصاد کشور داشته باشد، نقش موثری ایفا کند.

استاندار جدید فارس در پایان بیان کرد: دعا کنید خداوند کمک کند که به محبت مردم فارس و اعتماد آقای رئیس جمهور و اعضای دولت پاسخ مناسبی دهم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true