×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تهدید قضات در پاکستان جنجال آفرین شد

تهدید قضات در پاکستان جنجال آفرین شد، پس از نامه شش قاضی دادگاه اسلام آباد به دیوان عالی این کشور مبنی بر تهدید شدن آنها از سوی افراد ناشناس، در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۰ قاضی ارشد دیگر پاکستان نامه‌های تهدید آمیز دریافت کرده‌اند.

 

به گزارش فارس آگاه، از اسلام آباد به نقل از شبکه خبری «جیو تی وی»، در شبانه روز گذشته بیش از ۱۰ قاضی ارشد پاکستان از جمله «فائز عیسی» رئیس دیوان عالی پاکستان پاکت‌هایی حاوی نامه تهدید آمیز و پودر مشکوک دریافت کرده اند.
به گفته منابع خبری دادگاه عالی اسلام آباد پس از انتشار اخبار پیرامون این پاکت‌ها و پودر مشکوک، ضمن فراخواندن مسئولان امنیتی خواستار تحقیقات فوری در این زمینه شده است.

این درحالیست که دیوان عالی پاکستان نیز امروز در جلسه‌ای با حضور هفت قاضی برجسته پرونده تهدید قضات از سوی نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی را مورد بررسی قرار داد.

برخی از منابع خبری در پاکستان مدعی هستند این نامه‌های تهدیدآمیز حاوی پودری است که استشمام آن می‌تواند تبعات بهداشتی زیاد از جمله سوزش چشم را در پی داشته باشد.

دخالت نهاد‌های با نفوذ در فرآیند قضایی همواره از موضوعات چالشی پیش روی مراجع قضایی در پاکستان بوده است با این حال برای اولین بار در تاریخ این کشور است که دیوان عالی پاکستان تصمیم به بررسی این موضوع گرفته است.

به نقل از صدا و سیما، حزب تحریک انصاف و «عمران خان» نخست وزیر سابق پاکستان در روز‌های اخیر مدعی شده‌اند حکم‌های صادر شده علیه عمران خان در سه پرونده مختلف در اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۴ با تهدید قضات صورت گرفته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true