×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیعت دوباره مدیریت شهری شهرداری منطقه ۵ شیراز با آرمان های شهدا

شهردار منطقه ۵ شیراز خبر داد: اجرای ۱۲۰ پروژه در دستور کار امسال منطقه ۵ شهرداری، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار فارس اگاه به همت شهرداری منطقه ۵، اولین یادواره شهدای این منطقه در سال جاری، در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) بلوار دولت شرقی، برگزار شد.

عضو هیات رئیسه و ناظر شورای شهر در منطقه ۵ شهرداری شیراز، در مراسم پاسداشت شهدای بلوار دولت شرقی، با تقدیر از شهرداری این منطقه، در اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص برگزاری یادواره شهدای محلات، از سال گذشته تا کنون، با تاکید بر اینکه امروز اولویت فعالیت های جهادی، باید در عرصه های فرهنگی و هنری دنبال شود، گفت: یکی از این موارد که باید در این زمینه گام برداریم، زنده نگه داشتن یاد شهدا و پاسداشت خانواده آنها و جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس است که از آن دوران، در میان ما هستند.

افسانه خواست خدایی، گفت: ما باید بدانیم آسایش ما، مرهون خون چه شهدایی است، من نیز قدردان ایثارگران، شهدا و جانبازان هستم و اگر هم امروز فرصتی برای خدمت وجود دارد به برکت خون شهدا و خانواده شهداست و اگر خدا عرصه خدمت را برای ما فراهم کرده، باید در این عرصه و در خدمت رسانی به خانواده شهدا، تلاش کنیم.

وی، تصریح کرد: از شهردار و کارکنان منطقه ۵ که از سال گذشته نسبت به اجرای مصوبه شورا، در خصوص برگزاری یادواره شهدا تلاش کردند، قدردانی می کنم و قدردان زحمات یاوران شورای محلات منطقه نیز هستیم . خواست خدایی، اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم در شورا، هدفی جز خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا نداریم و اگر جز این باشد، مسیر را اشتباه رفتیم و امیدوارم که خدمتگزار خوبی باشیم.

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ۵ شهرداری، با گرامیداشت روز جهاد سازندگی، گفت: شهرداری منطقه ۵، به رسالت خود در پاسداشت یاد شهدا به خوبی عمل کرد و این را با اجرای برنامه هایی مانند همین یادواره، ثابت کرده است.

خواست خدایی، گفت: امروز جهاد ما، جز جهاد اکبر است که  هر کدام از ما در زمان لازم، به فرمان رهبرمان در عرصه خواهیم بود، جهاد تبیین و روشنگری است و باید در راستای تحقق شعارهای هر سال که رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند، عمل شود.

*عزت ایران مدیون جان فشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و فداکاری های خانواده های آنهاست

در ادامه این مراسم، شهردار منطقه ۵ شیراز نیز از اهتمام ویژه به منظور پاسداشت آرمان های رفیع انقلاب اسلامی، خبر داد و بر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان این منطقه شهر، تاکید کرد.

رضا مسعودی، با تقدیر از همه نهادها و دستگاه هایی که در برپایی این مراسم ها، مشارکت پرشوری داشتند، گفت: در تلاش هستیم در مناسبت ها و رویدادهای مختلف، در میان مردم حضور فعال داشته و پاسخگوی مطالبات جامعه در حوزه های مختلف باشیم.وی، با یادآوری حماسه آفرینی های شهدا در جبهه های نبرد حق علیه باطل، اظهار داشت: ایران اسلامی، وامدار مجاهدت های خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران است و از هر فرصتی برای پاسداشت یاد وخاطره این اقشار سرفراز بهره می جوییم.

وی، با قدردانی از همراهی های همیشگی دکتر خواست خدایی، ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۵ شیراز، اظهار داشت: با تکیه بر این حمایت‌ها است که پروژه های فرهنگی و عمرانی در سطح منطقه ۵ در سال های اخیر، شتاب گرفته است.مسعودی، از جانبازان به عنوان شهیدان زنده یاد کرد و افزود: همراهی جانبازان با مدیریت شهری، نقش ارزنده ای در پیشبرد پروژه ها دارد و عزت ایران اسلامی، مدیون جان فشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدیون فداکاری های خانواده های معزز ایشان است.

وی، با اشاره به تحمیل جنگ ترکیبی ناجوانمردانه علیه ملت بزرگ ایران، گفت: حمله بی شرمانه به سفارت جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن فرماندهان، نشان از خوی ددمنشانه دشمنان دارد که متحمل شکست های سنگینی شده اند.شهردار منطقه ۵ شیراز، عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را نشانه تدبیر فرمانده کل قوا و شجاعت فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانست و اظهار کرد: پس از انجام این عملیات بزرگ، بسیاری از معادلات بین المللی، به سود ملت ایران بهم خورد.

وی، اضافه کرد: شهرداری منطقه ۵ شیراز، در تلاش است تا با اجرایی کردن مصوبات شورای اسلامی شهر و دستورات موثر شهردار کلانشهر شیراز، در راستای توزیع عدالت محور امکانات و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، گام بردارد.مسعودی، با تاکید بر پیشبرد پروژه های عمرانی به موازات فعالیت های فرهنگی، گفت: دکتر اسدی، شهردار کلانشهر شیراز، پشتیبان همیشگی ما در پیشبرد برنامه های فاخر بوده است.

وی، افزود: در سال جاری، با حمایت شهردار شیراز و تصمیمات خوب کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، تعداد ۱۲۰ پروژه با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان، اجرایی خواهد شد.شهردار منطقه ۵ شیراز، از تداوم میزهای خدمت در محلات مختلف شهرداری منطقه ۵ خبر داد و افزود: این پروژه ها، مشتمل بر حوزه های فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری و غیره است.گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر، از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بلوار دولت شرقی، تجلیل به عمل آمد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true