×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true

شکست تیم ایساتیس فارس مقابل ملوان انزلی، تیم ایساتیس کران فارس در رقابت های فوتبال برتر بانوان ایران در یک بازی پُر گل مقابل تیم زنان ملوان انزلی شکست خورد.

 

به گزارش فارس آگاه، این بازی که از هفته هشتم این مسابقات عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه پنج بر سه بازی را به حریف خود واگذار کرد.

هر ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که هشت گل از خط دروازه ها گذشت اما تیم میزبان که از بازیکنان جوان سود می برد در نهایت مغلوب تجربه بازیکنان ملوان شد.

برای تیم ایساتیس، یاسمین برازنده، فاطمه جاوید و پروین فرهادی گلزنی کردند و گل های تیم ملوان هم فاطمه مقدومی، افسانه چتر نور، محدثه ذولفی ( ۲ گل ) و ادینا میرزاپور به ثمر رساندند.

باپایان یافتن هفته هشتم رقابت های فوتبال برتر بانوان، تیم خاتون بم با ۲۰ امتیاز صدرنشین است،شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز دوم و تیم زنان ملوان انزلی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین تیم ایساتیس کران فارس هم با هفت امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

به نقل از ایرنا، در رقابت های فوتبال برتر بانوان ایران ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک خواهند شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true