×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قهرمان قایقرانی آسیا: مدال طلا و سهمیه المپیک را مدیون مربی‌ام هستم

قهرمان قایقرانی آسیا: مدال طلا و سهمیه المپیک را مدیون مربی‌ام هستم، قهرمان قایقرانی آسیا گفت: بعد از بازی های آسیایی که بدون مدال ماندم، من و مربی‌ام به همدیگر اعتماد کردیم و خوشحالم توانستیم مدال طلا و سهمیه المپیک را بگیریم.

به گزارش فارس اگاه به نقل از ایسنا، محمدنبی رضایی پس از گرفتن مدال طلا در کانو یک نفره ۱۰۰۰متر قایقرانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: مسابقات واقعا سختی بود  با این حال به صورت کامل توانستم استراتژی‌ام را پیاده کنم و مدال طلا بگیرم. گرفتن مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک واقعا ارزشمند است. در بازی‌های آسیایی می‌توانستم مدال طلا بگیرم اما مشکلاتی پیش آمد. پس ازبازی‌ها با مربی خودم ایمان پور عزیز کار را شروع کردم. سه، چهار ساعت در روز تمرینات پرفشار را تحمل کردم و توانستم در این مسابقات خوش بدرخشم و با طلا برگردم.

رضایی در مورد برنامه خود در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: مطمئنا با قدرت بیشتری برای المپیک کار می‌کنم. برای فینال A و حتی مدال المپیک تلاش می‌کنم. رسیدن به آنها دور از دسترس نیست و ثابت کردیم می‌توانیم در فینال A  و جزئی از مدال‌آوران باشیم.

ملی‌پوش کانو ایران با اشاره به کمک‌های مربی خود تاکید کرد: گرفتن مدال طلا و سهمیه المپیک را مدیون مربی‌ام هستم. او زحمت زیادی کشید. بعد از بازی‌های آسیایی که نتوانستم مدال بگیرم، دوباره به من اعتماد کرد و من هم به او اعتماد کردم. ما کار گروهی خوبی را شروع کردیم و مدیون او هستم. مربی‌ام بهترین علم روز دنیا را دارد و خیلی خوشحالم که با هم توانستیم مدال بگیریم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true