×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
کانادا و سوئد مقاصد جدید صادراتی مرکبات جهرم

کانادا و سوئد مقاصد جدید صادراتی مرکبات جهرم ، مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: برای نخستین بار مرکبات جهرم به کشورهای کانادا و سوئد صادر می‌شود.

 

به گزارش فارس آگاه، حسن زمانی اظهار کرد: از مهر ماه امسال صادرات بیش از ۲۵۰۰ تن خرما و ۱۰۰ تن مرکبات از جهرم به کشورهای مختلف انجام شد.

وی افزود: صادرات محصولات با تأیید عاری بودن از آفات و بیماری توسط کارشناس مسئول قرنطینه گیاهی شهرستان و اخذ گواهی بهداشت قرنطینه به خارج از کشور صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن خرما از ارقام شاهانی، مضافتی، کبکاب و ربی به هندوستان و بیش از ۱۰۰ تن لیموشیرین، لیمو لیسبون و نارنج به کانادا، سوئد و قزاقستان صادر شده است.

زمانی اظهار داشت: هدف ما، افزایش تولید محصولات کشاورزی با رویکردی صادراتی است و مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی تمام تلاش خود را در خصوص صادرات به خارج از مرزهای کشور و معرفی محصولات کشاورزی شهرستان به کار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی شهرستان در سال گذشته به ۱۵ کشور خارجی صادر شده اظهار داشت: این امر یکی از نقاط هدف و قوت بخش کشاورزی در سطح ملی است.

وی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۳۰ هزار تن انواع خرما و مرکبات از جهرم به کشورهای اتحادیه اوراسیا، اروپا، هندوستان و حوزه خلیج فارس صادر شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true