×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مردم از وعده‌های تکراری و دعواهای سیاسی خسته شده‌اند/ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات

مردم از وعده‌های تکراری و دعواهای سیاسی خسته شده‌اند/ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس گفت: مردم از وعده‌های تکراری، دعواهای سیاسی و گفتمان‌های نادرست خسته شده‌اند. امروز زمان تغییر بزرگ است. هر نامزدی از هر جناحی که با پشتوانه رأی مردم انتخاب شود باید با احترام به مردم و نظر آنان به اجرای تصمیمات کلان بپردازد.

 

به گزارش فارس آگاه، امیررضا خرم‌دل با اشاره به در پیش‌رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت مشارکت گسترده تأکید کرد و افزود: با مردمی‌سازی و مشارکت مردم در انتخابات، اشتباهات در تصمیم‌گیری‌های مسئولان کاهش پیدا می‌کند و ظرفیت‌های ارزشمند مردمی برای حل مسائل خرد و کلان کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت در انتخابات و حمایت از کاندیدای اصلح توان رایزنی‌های بین‌المللی و مذاکرات خارجی را در راستای تحقق منافع ملی کشور به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

خرم‌دل تأکید کرد: ضروری است که مردم ایران با حمایت از فرد مورد نظر خود و به طور کلان حضور در پای صندوق‌های رأی پیام واضحی را به کشورهای جهان مخابره کنند.

مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس گفت: مردم از وعده‌های تکراری، دعواهای سیاسی و گفتمان‌های نادرست خسته شده‌اند. امروز زمان تغییر بزرگ است. هر نامزدی از هر جناحی که با پشتوانه رأی مردم انتخاب شود باید با احترام به مردم و نظر آنان به اجرای تصمیمات کلان بپردازد.

به گفته وی، مشارکت فعالان سیاسی اجتماعی کشور در امور کلان و ایجاد شوراهای مشورتی و عمل به نظر این شوراها در روزهای آغازین دولت جدید و دریافت راه حل‌های کلان حل مشکلات کشور از بدنه نخبگانی به ویژه قشر دانشجو می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

خرم‌دل با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور گفت: رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم تا پای جان درراه مردم خدمت کرد و خستگی‌ها را به جان خرید و در پایان راه جاودانه شد.

به نقل از ایسنا، مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس اظهار کرد: رئیس جمهور اصلح ما که در ۸ تیرماه توسط مردم شریف ایران انتخاب می‌شود، باید ادامه دهنده راه خدمت به مردم و شهدای خدمت از جمله شهدای جمهور شهید رجایی و شهید رئیسی باشد و در راه نجات ایران از بحران‌ها مشکلات و توطئه‌ها تمام تلاش خود را به کارگیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true