×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نهاد نا آرام خاورمیانه در تب و تاب جنگی تمام عیار!

نهاد نا آرام خاورمیانه در تب و تاب جنگی تمام عیار! به گزارش سيد محی الدین حسینی ارسنجانی خبرنگار فارس اگاه، سرانجام سی سال مجاهدت و مقاومت مردانه سید حسن نصرا… دبیر کل حزب ا… لبنان برای پاسداری از حریم حرمت وطن خویش و مقابله با اسراییل خبیث و جنایتکار به ثمر نشست و او و یاران همراهش مزد گرانبهای خود را که همانا شهادت در راه خداست از جانب حق دریافت و به لقاءا… پیوست.

او شهید است و شهید نمرده و خون شهید در راه خدا نه پایمال می‌شود و نه بی ثمر میماند. شهادت مظلومانه او که رنج و سختی بسیار برای تربیت نسلی خداجومتحمل شد مبارک است و قطعا حزب ا… مقاوم تر از هر زمان دیگر دست از مبارزه نخواهد کشید و پوزه اسراییلِ به استیصال در آمده و وحشی را به خاک مذلت خواهد کشاند.

اکنون باید به همه کشورهای منطقه خاورمیانه که عمری در تب و تاب جنگ می‌سوزند و به زودی جنگی بزرگ و تمام عیار را باید شاهد باشند فهماند که اسراییل کودک‌کش، سفاک و افسار پاره کرده، برای ماندن خود کشتار بی رحمانه زنان و مردان و کودکان یا پیران و جوانان و مجروحان و آوارگان و… تفاوتی ندارد. نهاد ناآرام جهان و خصوصا خاورمیانه در تب و تاب جنگ سخت و بزرگ رهبران نوپا و قدیمی حزب ا… با رژیم منحوس و پلید صهیونیستی است.اما حزب‌ا… مقاوم‌تر از هر زمان دیگر پاسخ کوبنده به اسراییل و همپیمانان و شرکای جنایت‌کارش خواهد داد و عقب نخواهد نشست همانگونه که با شهادت دیگر رهبران قبلی این جنود حق نه تنها ضعیف نشد بلکه مقاوم تر و زنده و پویاتر از هر زمان دیگری سد راه زیاده‌خواهیهای دشمن خبیث و یهودیانی شد که در اندیشه سلطه بر کل جهان هستند. اگر در نبرد بی امان پیش روی حزب ا… و گروههای مقاومت فلسطینی همکاری و همیاری امت اسلام را شاهد باشیم، اسراییل این جرثومه فساد و تباهی برای همیشه از روی زمین محو خواهد شد. متاسفانه سران مزدور و خود فروخته عرب و شیوخ طماع و مست و مغرور حوزه خلیج فارس هرگز به آرمان بلند مردم و مجاهدان لبنان و فلسطین توجه نکرده و از پشت به آنها و حزب ا… و گروههای مقاومت مناطق اشغالی خنجر زده اند. بیم آن می‌رود اگر مردم منطقه علیه دشمنان آشکارا و پنهان و تروریستهای بی خبر داعشی و صهیونیستی بپا نخیزند آتش بازیهای اسراییل اشغالگر و سلطه جو دامان همه آنان را بگیرد و بسوزاند و پس از لبنان و فلسطین به فکر تعدی و تجاوز سایر کشورهای خاورمیانه بیفتد. چه زیبا و شیوا شهید بزرگ آقا سید حسن نصرا… فرموده اند: «ما این راه را تمام می‌کنیم،اگر همه کشته شویم، اگر همه شهید شویم، اگر خانه‌هایمان برسرمان خراب شود، هرگز گزینه مقاومت را رها نمی‌کنیم.» و البته که نباید مقاومت را رها کرد که اگر رها کنیم دودمانمان بر باد خواهد رفت. اکنون فرصت جهاد در راه خدا و قیام مقدس علیه ستم پیشه‌ای قدیمی و خونخواری بزرگ و متجاوزی بی همه چیز به نام رژیم اشغالگر قدس است. بدون شک اسراییل از این پس باید مرگ تدریجی خود را پس از شهادت سید حسن نصرا… تجربه کند زیرا جبهه مقاومت کوبنده‌تر و با عزم و اراده‌ای جدی‌تر تا نابودی کامل و انهدام ارتش اسراییل نه تنها از پای نخواهد نشست بلکه بر شدت و حدّت مقاومت خود علیه ظلم و ستم ستمگران خواهد افزود.

رحمت و رضوان الهی بر ارواح پاک و بر روان همه شهدای راه حق و آزادی خصوصا بر ارواح شهدای بزرگ و سرداران مقاومت لبنان و فلسطین و در رأس آنها شهید بزرگوار و ماندگار زمین و زمان سید حسن نصرا… رضوان ا… علیه باد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true