×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعترافات تکان‌ دهنده تروریست عامل حمله در مسکو + ویدیوها و تصاویر

اعترافات تکان‌ دهنده تروریست عامل حمله در مسکو + ویدیوها و تصاویر، رسانه‌های روسیه نخستین تصاویر و اعترافات تروریست عامل حمله به تالار موسیقی مسکو را منتشر کردند.
به گزارش فارس آگاه، براساس ویدیوی بازجویی منتشر شده، یکی از عوامل گروه تروریستی اعتراف می‌کند که ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ از ترکیه وارد روسیه شده است.همچنین «مارگاریتا سیمونیان» سردبیر گروه رسانه‌ای «راسیا سیودنیا» و کانال تلویزیونی «آرتی»، نخستین تصاویر از یکی از کسانی که به ظن حمله تروریستی در تالار موسیقی «کروکاس» بازداشت شده است، منتشر کرد.
بر اساس این تصاویر، فرد بازداشت شده خود را «فریدون شمس الدین» و متولد سال ۱۹۹۸ معرفی و ادعا می‌کند که چهارم مارس از ترکیه وارد روسیه شده است.به نقل از مهر و تجارت ۱۰۰، او همچنین گفت که تقریباً یک ماه پیش از طریق تلگرام برای انجام این جنایت به خدمت گرفته شده است و برای کشتن مردم به او نیم میلیون روبل پیشنهاد شده بود و او این کار را در ازای دریافت پول انجام داده است و از فرماندهانش دستور داشت تا همه افراد حاضر در سالن کنسرت را بکشد.
طبق گفته نهادهای نظامی و اطلاعاتی روسیه، تروریست بازداشت شده از ساکنان بومی تاجیکستان است که تلاش می‌کرد روی درخت پنهان شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true