×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتخابات مطابق با شاخص‌های رهبری و بدون دخالت دولت برگزار شد

انتخابات مطابق با شاخص‌های رهبری و بدون دخالت دولت برگزار شد ، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در برگزاری انتخابات مطابق با شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب عمل کرد.

به گزارش فارس آگاه،علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به نحو شایسته‌ای برگزار شد، گفت: دولت در برگزاری این دو انتخابات مطابق شاخص‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری عمل کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: این دور از انتخابات هم از نظر هماهنگی در اجرا و هم از نظر تأمین امنیت بسیار مناسب برگزار شد و دولت عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشت.

بابایی خاطرنشان کرد: در این دور از انتخابات هیچ نشانه ای از دخالت دولت در انتخابات مشاهده نشد و دولت کاملا بی طرف و تنها مجری انتخابات بود.

به گزارش فارس آگاه، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده در یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو در یک دوره هشت ساله ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true