×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توخل: با شایستگی پیروز شدیم و صعود کردیم

توخل: با شایستگی پیروز شدیم و صعود کردیم، سرمربی بایرن مونیخ عملکرد شاگردانش در دیدار برابر آرسنال را ستود و تاکید کرد که رویارویی با رئال مادرید در نیمه نهایی متفاوت خواهد بود.

به گزارش فارس اگاه ، بایرن مونیخ که در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال به تساوی دست پیدا کرده بود در دیدار برگشت در آلیانس آره‌نا با تک گل کیمیش به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف رئال مادرید در نیمه نهایی شود.

به نوشته کیکر، توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: عملکرد ما در بازی امشب ممتار بود. من واقعا به این تیم افتخار می‌کنم. لایمر یک شب بسیار خوب را تجربه کرد و به خوبی اودگارد را در میانه میدان مهار کرد. مزراوی هم خوب بود و برای نخستین بار در پست خود بسیار خوب بود. همه بازیکنان خوب بودند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم و راهی دور بعد شدیم.

سرمربی بایرن مونیخ ادامه داد: صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان  اروپا یک گام مهم است. بازی بسیار لذت بخشی بود. نیمه نخست همچون یک بازی شطرنج بود و در نیمه دوم بسیار خوب بودیم. ما شخصیت و شجاعت خود را نشان دادیم و با شایستگی صعود کردیم. من بین دو نیمه چیز زیادی به بازیکنان نگفتم چرا که می‌دانستم آنها می‌دانند که برای صعود چه باید کرد. کیمیش یک گل بسیار خوب به ثمر رساند. این بهترین بود.

توخل درباره تقابل با رئال مادرید در نیمه نهایی گفت: امیدوارم که بازیکنان مصدوم برسند و همه تیم را در اختیار داشته باشم. برای پیروزی باید هم تلاش کرد و هم فداکاری از خود نشان داد و طبیعی است که پیروز شدن با سختی و اذیت شدن به دست می‌آید. بازی متفاوتی برابر رئال مادرید خواهیم داشت. سبک بازی رئال کاملا با آرسنال متفاوت است. رئال را زیاد در فصل جاری مشاهده نکرده‌ام اما بدون شک بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. یک نیمه نهایی بزرگ در پیش است و باید به بهترین شکل خود را آماده این بازی کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true