×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
خسارت یک میلیارد دلاری سیلاب در کالیفرنیا

خسارت یک میلیارد دلاری سیلاب در کالیفرنیا، سیلاب‌های اخیر در ایالت کالیفرنیا، یک میلیارد دلار خسارت به بار آورده است.

به گزارش فارس آگاه، شبکه تلویزیونی سی بی اس در گزارشی تاکید کرد خسارت‌های ناشی از سیلاب‌های اخیر برای بخش کشاورزی و باغداری در ایالت کالیفرنیا در آمریکا وحشتناک بوده است. پس از دوره خشکسالی شدید در این ایالت، حالا طغیان رودخانه‌ها بلای جان مردم شده است.

دانشمندان سازمان هواشناسی آمریکا اعلام کردند بخش اعظم مناطق غربی آمریکا، دیگر در شرایط خشکسالی حاد قرار ندارد، اما بارش بی سابقه برف و باران در زمستان گذشته، پیامد‌های خاص خودش را برای این مناطق به همراه داشته است. جاناتان ویگلیاتی (Jonathan Vigliotti) خبرنگار شبکه درباره تاثیرات وحشتناک مناطق مرکزی ایالت کالیفرنیا گزارش می‌دهد که سیلاب آنجا را فراگرفته است.

به گزارش صدا و سیما، حدود یک چهارم از مواد غذایی مصرف شده در آمریکا، در دره مرکزی کالیفرنیا تولید می‌شود؛ اما زمستان بی رحم سال گذشته و انبوه طوفان‌های شدید که به گفته دانشمندان ناشی از تغییرات اقلیمی است، سبب جاری شدن سیلاب‌های اخیر در این منطقه شده است. ۱۵۰ هزار جریب از مزارع و زمین‌های کشاورزی این مناطق زیر سیلاب رفته و با بلعیدن انبوهی از محصولات غذایی، به باتلاق شبیه شده است. اینجا خسارتی عظیم به بار آمده است.

انتهای پیام/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true