×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دستگاه‌های اجرایی موظف به رفع موانع پیش‌روی خیرین هستند

دستگاه‌های اجرایی موظف به رفع موانع پیش‌روی خیرین هستند، استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها باید نسبت به رفع موانع پیش روی خیرین تا جایی که در چارچوب قانون می توانند اقدام کنند.

به گزارش فارس اگاه  محمد هادی ایمانیه، روز یکشنبه در جلسه خیرین فرهنگ ساز در شیراز افزود: دستگاه‌های اجرایی باید کمک کننده و یاری گر خیرین در مسیر اجرای امور خیر باشند و روند اجرای کارهای خیر را تسهیل کنند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم اطلاع رسانی همه جانبه در خصوص اقدامات انجام شده توسط خیرین ادامه داد: یکی از راهکارهای قدردانی از خدمات انجام شده توسط خیرین معرفی اقدامات و کارهای زیربنایی و اساسی آنها است و این کار می تواند سایر خیرین را نیز به مشارکت و انجام امور خیرخواهانه تشویق کند.

استاندار فارس، خواستار الگو گرفتن از تجربه خیرین سلامت شد و گفت: اولین نکته ضروری و قابل توجه خیرین فرهنگ ساز موازی کاری با فعالیت سایر مجموعه های فعال در این حوزه است که این کار آفتی برای پیشبرد کارهای فرهنگی خواهد بود.

ایمانیه افزود: با رفع این موازی کاری ها می‌توان امکانات و توانمندی های موجود را صرف نیازهای واقعی به ویژه کارهای فراموش شده‌ای کرد که در عرصه فرهنگ و هنر اهمیت بسزایی دارند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true