×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دوئل فجرسپاسی شیراز و چادرملو یزد/ صدرنشینی به کدام تیم می‌رسد؟

دوئل فجرسپاسی شیراز و چادرملو یزد/ صدرنشینی به کدام تیم می‌رسد؟ دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و چادر ملو اردکان یزد از حساسیت زیادی برای قرار گرفتن در صدرجدول برخورداراست.

 

به گزارش فارس آگاه،‌ دیدار این ۲ تیم از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال دسته یک (‌جام آزادگان ) روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی پس از ۱۴ بازی تیم چادر ملو با ۲۹ امتیاز صدرنشین است و تیم فجرهم با ۲۷ امتیاز در سوم قرار دارد.

برد فجر و توقف خیبر راه بازگشت به صدر

فجریها در صورتی می توانند به صدر جدول باز گردند که تیم چادر ملو را شکست داده و خیبر خرم آباد هم که ۲۸ امتیازی است برابر استقلال ملاثانی اهواز متوقف شود.

دومین خط حمله لیگ

حریف فجریها در جدول رده بندی با ۲۰ گل زده دومین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده است و شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی فجر به این امر آگاه هستند که چادرملو از خط حمله نسبتا خوبی برخودار است برای همین هم باید مراقب باشند.

هر چند خط دفاع تیم چادر ملو با ۱۳ گل خورده استحکام زیادی ندارد واین بهترین فرصت برای بازیکنان تیم فجراست تا دروازه چادر ملو را باز کنند و به صدر جدول باز گردند.

نبرد فجرسپاسی شیراز و چادرملو یزد برای صدرنشینی فوتبال دسته یک 
 عنوان

فجریها مراقب گلزن تیم چادر ملو باشند

در تیم چادر ملو، سید علی یحیی زاده با ۶ گل بهترین گلزن این تیم است که قطعا فجریها مراقب این مهاجم زهر دار و گلزن هستند، علی طاهریان مرد سه گله این تیم است و هشت بازیکن دیگر این تیم از ۲ تا یک گل به ثمر رسانده اند که به نظر می رسد گلزنی دراین تیم اختصاص به فردی خاص ندارد.

هر دو تیم بازی هفته گذشته خودمساوی شدند اما طی پنج بازی گذشته این تیم ها، چادر ملو شکستی در کار نامه ندارد اما فجریها یک باخت برابر خیبر خر م آباد دارند و باید روند شکست ناپذیری تیم چادر ملو قطع کنند.

در فصل گذشته هر ۲ تیم برابر یکدیگر دوبار به میدان رفتند که حاصل آن یک برد برای فجر و یک برد هم برای چادر ملو بوده است تا این دو تیم از این حیث برابر باشند.

مردان گلزن فجر

عباس بوعذار، محمد آژیر، علی نجفی، آرام عباسی، علی فتحی امید افشون، داوود رجبی مردان گلزن تیم فجر هستند که در راس آن بوعذار با سه گل زده بهترین گلزن تیم فجر است.

بازی روان و تک ضرب فجریها

شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر در این فصل از لیگ برتر بازی متفاوتی را نسبت به سال های گذشته به نمایش می گذراند، فوتبالی روان و تک ضرب و با داشتن مالکیت توپ از این تیم در این فصل یک مدعی ساخته است.

هر چند فجریها بازی خوبی به نمایش می گذارند و فرصت های گلزنی زیادی ایجاد می کنند اما در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری کنند چرا که تیمی که ازنظر آماری در یک بازی، بهترین بازدهی دارد امکان شکست خوردنش هم زیاد است اگر از فرصت ها استفاده نکنند.

نبرد فجرسپاسی شیراز و چادرملو یزد برای صدرنشینی فوتبال دسته یک 
 عنوان

 

چادرملو به مساوی هم راضی است

شاگردان سعید اخباری سر مربی تیم چادر ملو که می دانند بازی سختی برابر فجر دارند برای اینکه در صدر جدول باقی بمانند حتی به گرفتن یک امتیاز هم قانع هستند اما مساوی برای فجر چندان راضی کننده نیست چرا که در خانه از حمایت خوب هواداران پرشمارش برخوردار است.

قضاوت دیدار فجر و چادر را سیدرضا مهدوی، احد سلطانی، وحید هلیرودی، احسان اکبری بر عهده دارند و ایرج نظری هم ناظر بازی است.

شهر راز میهمان شمال

همچنین تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک، امروز سه شنبه در بابل به مصاف تیم دریای این شهر می رود که در انتهای جدول قرار دارد و تیم شهر راز هم در رده هشتم جدول قرار دارد.

به نقل از ایرنا در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی ۲ تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true