×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نیروهای مسلح ایران اسلامی به هرگونه تعرض دشمنان پاسخ دندان شکن می دهد

نیروهای مسلح ایران اسلامی به هرگونه تعرض دشمنان پاسخ دندان شکن می دهد، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، گفت: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هرگونه تعرض از سوی صهیونیست‌ها و حامیان زبون و درمانده آنان، به خاک جمهوری اسلامی ایران، با پاسخ دندان شکن برخورد می کنند.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش، در میان یگان‌های مستقر در استان فارس، اظهار داشت: در راستای فرمان امام راحل، در قالب حمایت از ارتش در برابر دسیسه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که تجزیه و انحلال رکن دفاعی ارتش را در سر داشتند، هرگز به اهداف شوم و پلید خود دست نیافتند.

وی، با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در سنوات مختلف، از میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار، سربلند و سرافراز بیرون آمده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح، با همکاری بسیج و نیروهای مقاومت در صحنه های نبرد، با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن و صد‌ها هزار جانبار آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس، نشان داد، دست از مقابله در برابر توطئه‌های دشمنان برنمی دارند و لحظه‌ای کوتاهی و عقب نشینی نمی کند و تا پای جان ایستاده است.

امیر رضایی، بیان داشت: جهان می‌داند وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران، نسبت به هرگونه تعدی و تجاوز به آب و خاک، منافع، سرحدات و امنیت نظام اسلامی، پاسخی کوبنده است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: با حرکت انقلابی رزمندگان اسلام علیه رژیم  غاصب صهیونیستی، دل‌های مردم مظلوم، به ویژه مردم مقاوم فلسطین، غزه و حماس را  مملو از شور، شعف وشادی کرد و این حرکت انقلابی و تلافی جویانه، تنها گوشه‌ای از اراده و  ظرفیت لجستیکی نیرو‌های مسلح، با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، بوده است که دل دوستان نظام را شاد و دشمنان  را مأیوس و ناامید کرده است.

امیر رضایی، اظهار داشت:  اجرای طرح‌های ایستادگی و مقاومت، اقدامات بی بدیل، متعدد و راه اندازی انواع  پایگاه‌ها، به ویژه پایگاه‌های راهبردی پهبادی، تاکتیکی،  زیرزمینی و صد‌ها راهبردهای نوین دفاعی زمین، هوا و فضا  در عرصه‌های علوم سایه هر گونه تعرض و جسارت را از دشمنان گرفته است.

وی، خاطر نشان کرد: روز بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی ارتش قهرمان است و نیروی زمینی، با ساختار جدید رزمی و واکنش سریع، برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرز در مناطق مختلف و مقابله با تهدید‌ها در محیط پیرامونی، بخشی از عمر و زندگی خود را در این مسیر ارزشمند و با شکوه، قرار داده است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: از خودگذشتگی، جانفشانی همرزمان غیور در سپاه همیشه قهرمان، فراجا، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی، به ویژه حضور مردم عزیز ایران، لبیک به فرمان امام خود، برای رسیدن به اوج بالندگی است و در این مورد، ارتش ایران در انجام وظایف محوله، صیانت از تمامیت آب و خاک کشور و پیروی از ولایت و اطاعت پذیری از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عرصه‌های مختلف، تا پای جان ایستاده است.

*رژیم پوشالی در حال نابودی و اضمحلال است

نماینده ولی فقیه در استان فارس، نیز در این مراسم، گفت: عملیات وعده صادق، کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل و نابودی این رژیم کودک کش را تسریع و به جهانیان، نشان داده است، رژیم پوشالی در حال نابودی و اضمحلال است. حجت الاسلام لطف‌ا… دژکام، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، در میدان رژه، بار دیگر وفاداری خود را به باور‌های عمیق و ریشه‌دار دینی، یگانگی خداوند، پیامبری پیامبر اسلام (ص)، قرآن، امامت ائمه معصومین(ع)، ولایت امام زمان(عج) و نیابت ارزشمند مقام معظم انقلاب، اعلام کرد.

دژکام، خاطر نشان کرد: وفاداری ارتشیان و نظامیان جان بر کف در رده‌های گوناگون، نسبت به کسانی که افتخار سربازی وظیفه دارند تا فرماندهان، مایه مباهات و سربلندی است که در پیشگاه خداوند و همه مردم آزاده جهان، امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، افتخار می‌کنند که نشان از عدالت خواهی و مبارزه با ظلم  و ظالمان است.

وی، افزود: تقدیر و  قدردانی مردم از سربازان شجاع و دلیر ارتش جمهوری اسلامی، بر گرفته از حمایت از سرزمین ایران اسلامی، آب‌های بین المللی، خلیج نیلگون فارس و دفاع از حاکمیت و اقتدار ایران اسلامی، در برابر متجاوزان، به ویژه صهیونیست‌های کودک کش  است.

*عملیات وعده صادق، وحدت جبهه مقاومت را تقویت کرد

در این مراسم همچنین استاندار فارس گفت: عملیات وعده صادق، وحدت و اتحاد جبهه مقاومت در مقابل زورگویان را تقویت کرد و موجب حاکم شدن روحیه نشاط در میان مردم و به ویژه جوانان شد.

محمد هادی ایمانیه افزود: در جریان این عملیات غرور آفرین، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه قهرمان و وزارت دفاع این حماسه بزرگ را خلق کردند و امروز و پس از گذشت چند روز از آن عملیات که جهان اسلام و آزادگان را به وجد آورد، شاهد افزایش اعتماد به نفس آنها هستیم.

وی ادامه داد: تمام این موفقیت ها و ثمرات آن بر گرفته از تدابیر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا است.

استاندار فارس گفت: همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده معزز آنها هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

گفتنی است؛ در پایان مراسم، با رژه یگان‌های نیروهای مسلح در بلوار زرهی، با حضور مردم ولایتمدار، به پایان رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true