×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل یک تحول راهبردی بود

پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل یک تحول راهبردی بود ،به گزارش فارس آگاه،  دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را یک حول راهبردی در روند مبارزه با این رژیم دانست و گفت که تهران معادلات قدرت را در منطقه تغییر داده است.

«خالد عبدالمجید» در این گفت و گو تصریح کرد: سیلی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی یک حول راهبردی در روند مبارزه با دشمن صهیونیستی بود.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین افزود: این اقدام بزرگ ترس شدیدی در دل دشمن صهیونیستی و حامیان آن وارد کرد و با وجود کمک های همیشگی ایران به ملت فلسطین، این اقدام یک کمک اساسی و قوت قلب برای ملت و مقاومت فلسطین بود که تاثیر آن در عملیات ها و مبارزات آینده آن ها ظاهر خواهد شد.

آمریکا و اسرائیل به خوبی پیام ایران را دریافت کردند

وی بیان کرد: عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معادلات درگیری و نبرد محور مقاومت را تغییر داد و پیام بازدارندگی و قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی ارسال کرد و به همین خاطر واکنشی به این عملیات گسترده، نشان ندادند.

عبدالمجید گفت: شدت این ضربه چنان بود که آمریکا و رئیس جمهور آن به عنوان حامی و پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی، خود را از درگیری احتمالی بعدی کنار کشیدند و این تصمیم به معنای آن بود که پیام عملیات ایران را به خوبی دریافت کرده اند و از پیامدهای ادامه حماقت های رژیم صهیونیستی آگاه هستند.

وی اضافه کرد: ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸، اردوگاه های فلسطینی نشین در خارج از فلسطین و فلسطینی های ساکن سراسر جهان با درک اهمیت این اقدام جمهوری اسلامی ایران، به شادی پرداختند و این خرسندی را می توان به وضوح از راهپیمایی ها، پیام ها، مقالات، تحلیل ها و اظهارات نویسندگان و فرهیختگان فلسطینی دریافت.

پاسخ ایران به اسرائیل یک تحول راهبردی بود

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین اظهارداشت: همه دوستان فلسطین و محور مقاومت از تنبیه رژیم صهیونیستی به وجد آمدند و این اقدام را یک تحول راهبردی در مسیر مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست راهبردی تل آویو در نوار غزه دانستند.

عبدالمجید اضافه کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران، افسانه گنبد آهنین نفوذ ناپذیر رژیم صهیونیستی را که پیشتر ناکارآمدی آن توسط مقاومت فلسطین، لبنان، عراق و یمن به اثبات رسیده بود، دفن کرد.

وی افزود: با وجود کمک های آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی حکومت های خائن عربی به رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک ها و پهپادهای ایرانی، بیشتر آن ها با دقت به اهداف خود اصابت کرد و فرماندهان و کارشناسان نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی این موضوع را به خوبی می دانند؛ هرچند که آن را انکار کنند.

تلاش رسانه های غرب برای وارونه جلوه دادن حقایق

عبدالمجید بیان کرد: یک عملیات گسترده تحریف واقعیت ها از سوی بوق های تبلیغاتی برخی کشورهای عربی و غربی تحت سلطه آمریکا برای تشکیک در کارآمدی این ضربه دردناک آغاز شده است.

وی افزود: عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران نیز مانند عملیات طوفان الاقصی، منافقین امت اسلامی را رسوا کرد و واکنش های آن ها را در دو روز گذشته می توان مشاهده کرد که بیشتر خشم آن ها به خاطر نا امیدی از امنیت آفرینی رژیم غاصب صهیونیستی برای این حکومت های خائن عربی است.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: این حکومت ها در عملیات طوفان الاقصی نیز با رژیم صهیونیستی همراهی کردند و برای سرپوش گذاشتن بر این همکاری، به برخی اقدامات تزیینی و نمایشی مانند ارسال هوایی کمک های غذایی به نوار غزه دست زدند.

عبدالمجید تصریح کرد: ادامه حیات رژیم صهیونیستی نه تنها به خاطر حمایت و پشتیبانی های آمریکا و غرب بلکه به خاطر پشتیبانی شدید برخی حکومت های خائن عربی است که به ابزار دشمنان اسلام و ملت های اسلامی در منطقه تبدیل شده اند.

وی افزود: این کشورها پس از عملیات شجاعانه نیروهای مسلح یمن در باب المندب و دریای سرخ، اقدام به ایجاد پل هوایی و بازکردن مسیر زمینی برای پشتیبانی و ارسال کمک ها به رژیم صهیونیستی کردند.

عبدالمجید بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش محوری و مرکزی در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و آرمان ملت فلسطین دارد و هیچ طرفی در داخل و خارج از منطقه نمی تواند این نقش محوری را نادیده بگیرد.

وی گفت: اقدامات جمهوری اسلامی ایران معادلات قدرت را در منطقه تغییر داده است و به نقطه مهمی در تحولات جاری در روند مقابله با سیاست تک قطبی به رهبری آمریکا شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true