×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اولین نمایشگاه عکس دانش آموزان مدرسه مهر

اولین نمایشگاه عکس دانش آموزان مدرسه مهر، به گزارش فرخنده آشوری خبرنگار فارس اگاه ، نمایشگاه عکس دانش آموزان هنرستان نمونه دولتی مهر عصر روز ۳۰ دی در گالری ایمان و اندیشه آموزش و پرورش فارس آغاز به کار کرد.

زهرا نورانی، دبیر عکاسی این هنرستان که به همت او این نمایشگاه برگزار شده و خود تجربه سالها عکاسی خبری دارد، در مورد این نمایشگاه به روزنامه شهر مردم گفت: این نمایشگاه با موضوع مراکز تاریخی، شهری و طبیعی شهر شیراز به روش عکاسی پانوراما برگزار شده است.

به گفته او ۲۵ عکس به نمایش درآمده در این نمایشگاه از بین ۱۲۵ عکس، عکاسی شده توسط ۲۱ دانش آموز انتخاب شده است.

نورانی ادامه داد: این نمایشگاه که ۳۰ بهمن افتتاح شده تا ۴ بهمن ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند در این مدت از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ به گالری ایمان و اندیشه واقع در ساختمان آموزش و پرورش استان فارس در خیابان معدل مراجعه کنند.

وی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند علاوه بر تشویق هنرآموزان این رشته و تجربه کار گروهی و مسئولیت پذیری، مردم را به عکاسی حرفه‌ای آشنا کند و این رشته به عنوان یک شغل بیشتر در جامعه شناخته شود.

این دبیر عکاسی با اشاره به ایجاد تب عکاسی در جامعه یا توجه به گسترش فضاهای مجازی عنوان کرد: امروزه مردم بیش از گذشته به عکاسی علاقمند شده آمد و ترجیح می دهند تمام لحظات خود را ثبت و حتی با دیگران به اشتراک بگذارند، اما عموما عکاسی ها اشتباه و غیر اصولی است، با بها دادن به آثار دانش آموختگان این رشته می توان به ارتقا توسعه این هنر و شغل کمک کرد و علاوه بر آن دانش‌آموختگان این رشته نیز می‌توانند با جدیت بیشتر وارد عرصه بازار شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true