×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق

نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق ، عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق از هلاکت تعدادی از سرکردگان مهم تشکیلات تروریستی داعش در عملیات ویژه نیروهای این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس آگاه به نقل از المعلومه، «وعد القدو» عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق تاکید کرد که نیروهای امنیتی این کشور طی سال جاری میلادی در جریان چندین عملیات ضربتی بیش از ۳۰ عنصر داعشی را به هلاکت رسانده‌اند.

وی افزود: ما شاهد تحول محسوس در زمینه اقدامات اطلاعاتی نیروهای عراق و نفوذ به شبکه‌های داعشی در استان‌های مختلف هستیم.

القدو تصریح کرد: در میان عناصر داعشی به هلاکت رسیده طی ماه‌های گذشته تعدادی از سرکردگان مهم این تشکیلات به چشم می‌خورند که در کمین‌های منحصربه‌فرد نیروهای عراقی در طورزخورماتو، الحویجه و بیابان الانبار به هلاکت رسیده‌اند.

وی بیان کرد: یک تحول بنیادین در زمینه مبارزه با تروریسم از طریق اجرای عملیات پیش دستانه و رصد اطلاعاتی دقیق برای شناسایی مخفیگاه‌های داعش و انهدام آنها به وجود آمده است.

امروز نیز یک منبع امنیتی عراقی تاکید کرد که نیروهای اطلاعاتی این کشور بعد از یک عملیات ویژه عناصر گروهک زیرزمینی داعش را در منطقه حاوی الدنانیش در اطراف کرکوک شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از عملیات اطلاعاتی و شناسایی نوبت به عملیات ضربتی علیه این عناصر تروریست رسید به طوری که نیروهای عراقی مخفیگاه آنها را در اطراف کرکوک هدف قرار دادند

این منبع امنیتی تصریح کرد: در جریان عملیات ضربتی مذکور سه حمله مستقیم علیه مخفیگاه این عناصر تروریست در میان بلندی‌های اطراف کرکوک صورت گرفت.

وی گفت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در این عملیات معاون امیر نظامی ولایت کرکوک در تشکیلات تروریستی داعش به نام ابواسماعیل به هلاکت رسیده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true