×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گلایه‌های سرمربی  ایساتیس فارس/ حمایت نمی‌شویم

گلایه‌های سرمربی  ایساتیس فارس/ حمایت نمی‌شویم، سرمربی تیم فوتبال بانوان ایساتیس فارس با اظهار اینکه تنها تیم لیگ برتری این استان هستیم،گفت:‌ شرایط خیلی سختی در لیگ برتر داریم ٰ‌ٰ‌که قابل قیاس با سایر تیم ها نیست و هیچ حمایتی هم در استان نمی شویم.

 

به گزارش فارس آگاه، پروانه کران خسروی بیان کرد: بیش از ۹۰ در صد از تیم ما را بازیکنان جوان و نوجوان بومی تشکیل می دهند که اکثرا محصل هستند و برای تمرین کردن با مشکل مواجه می شوند چرا که آنها برای رسیدن به سر تمرین باید سه تا اتوبوس عوض کنند و مشکلات مالی دارند که ما هنوز نتوانسته ایم حق قرارداد آنها را پرداخت کنیم.

تیم ما قابل قیاس با تیم‌های لیگ برتری نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال ایران ادامه داد :‌تمام تیم های لیگ برتری با بازیکنان ملی پوش و مطرح بسته اند و هزینه ای که برای تیم هایشان می کنند، نمی شود با تیم ما مقایسه کرد.

خسروی افزود: چگونه می شود از بازیکن نوجوانی که شرایط بدنیش مناسب برای لیگ برتر بزرگسالان نیست استفاده کرد ؟‌ آنها با توجه به فیزیک بدنی که دارند وقتی در لیگ برتر بازی می کنند تحت فشار قرار می گیرند و با آسیب دیدگی مواجه می شوند و حتی نوع تمرین اینگونه بازیکنان و زمان آن هم فرق می کند.

وی اضافه کرد:‌ اکثر مواقع با ۱۲ بازیکن و در حد یک تیم فوتسال تمرین می کنیم به عنوان مثال اگر هافبک وسط ما آسیب ببیند دیگر بازیکن جایگزین نداریم.

سرمربی  ایساتیس فارس: شرایط سختی در لیگ برتر فوتبال بانوان داریم،ٰ‌حمایت نمی‌شویم
 ایساتیس فارس با کانی کردستان

بدترین ساعت روز در زمین تمرین می کنیم ، کلان شهر شیراز زمین بانوان ندارد

خسروی ادامه داد:‌ بدترین ساعت ممکن را اختصاص دادند به زمین تمرین بانوان، چرا که بازیکنان باید کلاس درس خود را رها کنند تا به تمرین برسند و یا اینکه خسته بیایند سر تمرین و بهترین ساعت مناسب برای بازیکنان بعد از ظهر هاست که باید در اختیار تنها تیم لیگ برتری فارس بگذارند تا بازیکنان بتوانند با ریکاروی مناسب تمرین کنند.

وی اضافه کرد:‌ امیدوارم مشکل اصلی ما که زیر ساخت است را حل کنند چرا که این کلان شهر یک زمین استاندارد مناسب برای فوتبال بانوان ندارد و چگونه می توان انتظار داشت که تیم خوب بازی کند و یا سقوط نکند؟

چرا ورزشگاه حافظیه در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد؟‌

خسروی با اظهار اینکه چرا تیم فوتبال بانوان فارس مانند تیم های فجر و شهر راز در زمین حافظیه تمرین و یا مسابقه نمی دهند؟‌ گفت: چه فرقی دارد؟ تازه اینکه تیم ایساتیس تنها تیم لیگ برتری فوتبال است که باید حمایت بیشتری شود و تا کی می توانم هزینه سنگین مسابقات و تیمداری را پرداخت کنم چرا که برای سفر به انزلی باید ۸۰ میلیون تومان فقط بابت کرایه اتوبوس پرداخت کنیم غیر از هزینه های دیگر سفر.

سرمربی  ایساتیس فارس: شرایط سختی در لیگ برتر فوتبال بانوان داریم،ٰ‌حمایت نمی‌شویم

به قضاوت ضعیف داور بازی با تیم البرز باختیم

وی در مورد دیدار این تیم که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب برابر تیم البرز از هفته ۱۶ مسابقات لیگ برتر برگزار شد گفت :‌ ما این تیم را در دور رفت در خانه اش سه بر یک شکست دادیم اما آنها در نیم فصل پنج بازیکن خوب گرفتند و ما نتوانستیم تیم را تقویت کنیم ضمن اینکه در این شکست قضاوت ضعیف داور نیز تاثیر گذار بود.

خسروی اضافه کرد: خطای پنالتی که منجر به گل اول حریف شد اصلا خطا نبود، نمی دانم چرا داور پنالتی گرفت ضمن اینکه گل دوم آنها هم آفساید بود و مگر یک تیم در بازی چقدر باید متضرر شود؟

مصوبه ۲۰ میلیارد ریالی شورای شهر شیراز هنوز پرداخت نشده است

سرمربی تیم ملی زیر ۱۵ سال ادامه داد:‌شهرداری شهر شیراز سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تیم ما مصوب کرد و به شورا رفت اما با صحبت های سرپرست ورزش و جوانان شیراز به ۱۰ میلیارد ریال کاهش یافت که این رقم هم هنوز دریافت نشده و اگر این مبلغ را در اختیار داشتیم چند بازیکن با تجربه می گرفتیم تا به بازیکنان جوان تیم فشار نیاید و نتیجه هم می گرفتیم.

سرمربی  ایساتیس فارس: شرایط سختی در لیگ برتر فوتبال بانوان داریم،ٰ‌حمایت نمی‌شویم

وی گفت:‌ کسی برای تیم فوتبال بانوان فارس دلسوزی نمی کند و نمی توانم خودم را فدا کنم چرا که سایر تیم با هواپیما به سفر می روند و بیش از ۱۵ همراه و حتی تماشاگر دارند اما ما واقعا هیچ کس حمایتمان نمی کند وقتی در استان آدم دلسوزی نیست چگونه می شود تیم داری کرد؟

خسروی گفت: تمام توان خود را گذاشته ام برای مدیریت و ۸۰ در صد کارها را خود را انجام می دهم در حالی که کار من فنی است و باید تمرکزم را در زمین روی بازیکنان بگذارم و از هیات فوتبال فارس برای اینکه برخی هزینه های ما را پرداخت می کند تشکر می کنیم.

وی افزود:‌ زمینی که در اختیار داریم مینی فوتبال است که از شهرداری اجاره کرده ایم و نمی شود برای تیم بزرگسالان اختصاص داد.

سرپرست ورزش و جوانان شیراز پاسخ داد ‌

خبرنگار ایرنا در مورد صحبت های سر مربی تیم ایستاتیس با سید کمال پافطرت سرپرست ورزش و جوانان شیراز تماس گرفت که اینگونه پاسخ داد.

هر کمکی از دستم بر آمده برای تمام تیم های شیراز انجام داده ام و اینکه من مصوبه شورا را تغییر داده ام درست نیست چرا که آنها مصوبه خود را دارند و وقتی تصمیمی گرفته می شود دیگر کسی نمی تواند آن را تغییر دهد. مگر من در شورای شهر هستم؟ هر چند برای توسعه ورزش نظر مشورتی ما را جویا می شوند اما اینکه بخواهیم دخالت کنیم امری نشدنی است.

وی اضافه کرد:‌ شهرداری زمین در اختیار این باشگاه قرار داده است که در اجاره آنهاست با این حال وظیفه ما حمایت است و باید به همه تیم ها کمک کنیم.

سرمربی  ایساتیس فارس: شرایط سختی در لیگ برتر فوتبال بانوان داریم،ٰ‌حمایت نمی‌شویم
 پروانه خسروی سر مربی تیم ایساتیس

به نقل از ایرنا در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ۱۰ تیم شرکت دارند که به صورت رفت و برگشت بازی می کنند و در پایان هم تیم قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت می کند.

هم اینک در جدول رده بندی پس ازپایان هفته شانزدهم تیم خاتون بم که چند دوره قهرمان لیگ برتر شده با ۳۷ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم زنان ملوان انزلی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و شهرداری سیرجان هم با ۳۴ امتیاز سوم است.

خطر سقوط در کمین نماینده فارس

همچنین تیم ایساتیس فارس با هشت امتیاز در رده نهم قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

ایساتیس دوبازی سخت دیگر با تیم های خاتون بم و ملوان انزلی دارد که هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند و باید امتیاز لازم را از این دوبازی بگیرد تا امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true