×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم هوشیاری هموطنان نسبت به جنگ ترکیبی دشمن

لزوم هوشیاری هموطنان نسبت به جنگ ترکیبی دشمن ، معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اقتدار دفاعی کشور، گفت: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش فارس آگاه،  به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در جمع کارکنان ستاد این نیرو، گفت: حماسه آفرینی مردم، رزمندگان و نیروهای مسلح کشورمان در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کتاب پرافتخار ایران اسلامی است.

وی در ادامه افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تمامی مشکلات و تحریم‌ها، با میدان دادن به نیروهای جوان و انقلابی، اعتماد به نفس و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی در تمامی علوم، به‌ویژه علوم نظامی  پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم.

امیر سرتیپ خوش قلب با تاکید بر اینکه بیگانگان چشم دیدن موفقیت فرزندان ایران زمین را ندارند، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در پی تخریب فرهنگ، ارزش های نظام اسلامی و سرکوب استعدادها هستند و در این عرصه از کوچکترین تلاشی فروگذاری نمی کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ایران خواستار برقراری صلح و دوستی در سراسر جهان است و امروز پیام مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر زیاده خواهان در سراسر دنیا ریشه دوانده و شاهد این موضوع هستیم که دوران زورگویی رو به پایان است.

وی با اشاره به اینکه اگر کشورمان در عرصه نظامی قدرت و منزلت نداشت، قطعا دچار سرنوشت نامناسبی همانند برخی از کشورها می‌شد، تصریح کرد: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ، گفت: حربه دشمن در شرایط فعلی کشورمان اشاعه تفرقه، دودستگی و تظاهر به نابسامانی است که بایستی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و هوشیاری، توطئه‌های دشمنان را کم اثر و خنثی کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true