×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش شدید بهای اجاره مسکن در انگلیس

افزایش شدید بهای اجاره مسکن در انگلیس، بهای اجاره مسکن در انگلیس در ۱۰سال اخیر، بالا رفته و فقط پارسال بیش از ده درصد افزایش یافته است

 

 

 

 

یه گزارش فارس آگاه، روزنامه دیلی میل نوشت بهای اجاره مسکن در سال گذشته در انگلیس، ۱۰.۴ درصد در مقایسه با دو سال پیش افزایش یافت و اکنون در مناطقی از این کشور، بخش عمده درآمد خانوار‌ها صرف پرداخت اجاره مسکن می‌شود و در ۲۱ ماه گذشته، میزان اجاره مسکن، بیش از متوسط میزان افزایش درآمد مردم، افزایش یافته است.
به نوشته دیلی میل، پانزدهمین ماه متوالی، تورم اجاره مسکن در انگلیس، دو رقمی است و در ادینبورو پارسال مبلغ اجاره مسکن ۱۳.۷ درصد افزایش یافته است.
به نوشته روزنامه دیلی میل، سال گذشته تورم مبلغ اجاره مسکن در شماری از شهر‌های انگلیس همچون گلاسگو، لندن، منچستر، ساوثهمپتون، ابردین و کاردیف، دو رقمی افزایش یافت. این روزنامه نوشت در کل انگلیس نیز با افزایش ماهانه ۱۰۶ پوند، متوسط میزان اجاره مسکن ماهانه به یکهزار و ۱۲۶ پوند رسید. به نوشته دیلی میل، اکنون مبلع اجاره مسکن، ۲۸ درصد از درامد خانوار‌ها را، پیش از کسر مالیات، تشکیل می‌دهد.
براساس گزارش این نشریه انگلیسی هزینه‌های مسکن در لندن بیشتر است و فشار برخانوار‌های ساکن در این شهر بیش از دیگر شهرهاست و مستاجران ساکن لندن ناچارند ۴۰ درصد از درامد ماهانه خود را برای اجاره مسکن بپردازند.
افزایش چشمگیر اجاره بهای مسکن در لندن موجب شده بسیاری از اجاره نشینان به ناچار به در حومه این شهر یا شهر‌های همجوار مهاجرت کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true